أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۲۴۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۰۷ آذر ۱۳۹۴
طبق اعلام عضو هیات مدیره استقلال، این باشگاه به دلیل عدم اجرای تعهدات شرکت اسپانسرش از این مجموعه شکایت خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598، عدم انجام تعهدات شرکت "ری را" و برگشت مجدد چک این شرکت برای چندمین بار، باشگاه استقلال را مجبور به شکایت از شرکت و علی دولتشاهی مدیران نمود.

 

شاهرخ سبک دست گفت: «در ابتدای فصل جاری باشگاه استقلال طی قراردادی با شرکت ری را سازمان آگهی های خود را به این شرکت واگذار کرده بود که با عدم انجام تعهدات از سوی ری را و عدم توان مالی، این شرکت خیلی زود کنار گذاشته شد و مقرر شد مبلغ 45 میلیارد ریال خسارت باشگاه بابت بازی های ابتدایی فصل توسط علی دولتشاهی مدیرعامل شرکت پرداخت شود.»

 

سبک دست در ادامه افزود: «حال با توجه به اینکه ری را نتوانست تعهدات قراردادی خود به باشگاه استقلال را انجام دهد به نحوی که تمامی چک های آنها برگشت خورد حتی پس از دو ماه، باشگاه تصمیم گرفت برای وصول طلب 45 میلیارد ریالی خود از طریق حقوقی و شکایت از مدیریت ری را اقدام کرده و احقاق حقوق باشگاه را از مجاری قانونی دنبال کند.»

سایت استقلال


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها