أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۲۴۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۰۷ آذر ۱۳۹۴
حسین محب اهری گفت: به تازگی در سریال «مخاطب خاص» که ماهیت طنز اجتماعی دارد، ایفای نقش کرده ام که به زودی روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.
به گزارش پایگاه 598، «حسین محب اهری» گفت:‌ مدتی است مشغول بازی در سریال «مخاطب خاص» هستم که اولین سریال طنز تولیدی شبکه نسیم است.

وی ادامه داد:‌ این سریال که ماهیت طنز اجتماعی دارد، قرار است از به روی آنتن این شبکه رود.

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» افزود: در «مخاطب خاص» نقش پدر سید مهرداد ضیایی را بازی می‌کنم که هر دو به دنبال یافتن چراهایی درباره آفرینش انسان هستند.

وی در ادامه بیان داشت:‌ در سریال «معمای شاه» نیز در نقش دکتر ایاذی بازی می‌کنم که هنوز قسمت‌های مربوط به بازی من پخش نشده است و احتمالا بعد از مرگ رضا شاه وارد سریال خواهم شد.

این بازیگر درباره رضایت خود از پخش این سریال نیز گفت:‌به این دلیل که تازه چند قسمت ابتدایی از این سریال پخش شده است،‌ هنوز نمی‌توان قضاوت درستی داشت و باید زمان بیشتری بگذرد تا با مخاطبان ارتباط بهتری برقرار شود.

این بازیگر افزود:‌ در کنار بازی در این سریال،‌ مشغول تمرین برای نمایش «این آب نوشیدنی نیست» به کارگردانی داود بنی اردلان هستم که قرار است از دی ماه بروی صحنه رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها