يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۲۵۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۰۷ آذر ۱۳۹۴
یک عضو داعش هنگام ضبط فیلم تبلیغاتی این گروه تروریستی مورد اصابت مستقیم خمپاره قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598، یکی از اعضای داعش هنگام ضبط فیلم برای تبلیغ این گروه تروریستی مورد اصابت مستقیم یک خمپاره فرانسوی قرار گرفت. زمانیکه این عضو داعش درحال صحبت جلوی دوربین است صدای چند انفجار خفیف در پشت صحنه شنیده می‌شود و این عضو داعش که احساس خطر می‌کند برای لحظه‌ای تصمیم به فرار می‌گیرد؛ اما وی با یک خمپاره فرانسوی کاملا غافلگیر می‌شود.

به گزارش اکسپرس؛  درپی حملات تروریستی 13 نوامبر پاریس و کشته شدن دست‌کم 132 نفر، فرانسه حملات موشکی سنگینی را علیه مواضع داعش در سوریه آغاز کرد. فرانسه در هدف قرار دادن داعش همکاری نزدیکی با روسیه دارد. "ولادیمیر پوتین،" رئیس جمهور روسیه، نیز پس از سقوط هواپیمای مسافربری این کشور در صحرای سینا و اثبات بمب‌گذاری تروریستی در آن بر شدت حملات علیه داعش افزوده است.

برخورد غیرمنتظره خمپاره با یک داعشی+ تصاویر

برخورد غیرمنتظره خمپاره با یک داعشی+ تصاویر

برخورد غیرمنتظره خمپاره با یک داعشی+ تصاویر

برخورد غیرمنتظره خمپاره با یک داعشی+ تصاویر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها