يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۲۵۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۰۷ آذر ۱۳۹۴
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: در مورد حضور میراسماعیلی در فدراسیون جودو از رئیس این فدراسیون سوال کنید.
به گزارش پایگاه 598، نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان صبح امروز شنبه از اردوی تیم ملی ژیمناستیک ترامپولین و ایروبیک دیدن کرد. تیم ملی ترامپولین با ۷ ورزشکار امشب راهی مسابقات جهانی دانمارک می شود.

سجادی در پایان این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرار است تا ژیمناست‌کاران به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام شوند که ما هم امروز به محل اردو آمدیم تا از نزدیک تمرینات ورزشکاران را ببینیم. ژیمناست‌ها زحمات زیادی کشیدند و امیدواریم در این مسابقات حاصل تلاش خود را به دست آورند.

وی در خصوص عدم نتیجه‌گیری ژیمناستیک ایران در مسابقات جهانی و المپیک عنوان کرد: ژیمناستیک رشته ای است که نسبت به سایر رشته ها خیلی سهل‌الوصول نیست و نیاز به تجهیزات زیادی دارد. این رشته استعدادهای ویژه ای را نیز می طلبد. وزارت ورزش و جوانان، ژیمناستیک را به عنوان رشته ای پایه درون کمیته رشته های پایه و پرمدال قرار داده است. ما از این رشته ها خواسته ایم حداکثر تا پایان آذر ماه برنامه ۴ سال آینده خود را ارائه کنند و وزارت ورزش و جوانان به صورت ویژه از این ۷ رشته حمایت می‌کند.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تخصیص ۳ میلیارد تومان به فدراسیون‌های ورزشی تصریح کرد: ارائه این بودجه به فدراسیون ها جزء اموری است که وزارت ورزش و جوانان همیشه انجام می دهند. این اعتبارات نیز قبلا به فدراسیون ها تخصیص داده شده است.

وی در خصوص مشکل مالی باشگاه استقلال و چک های برگشتی اظهار کرد: ما نمی توانیم از نظر قانونی به استقلال پول بدهیم ولی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ماه گذشته با دو حامی مالی قرارداد بستند و از طریق این دو اسپانسر پول دریافت می کنند.

سجادی در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه چرا با وجود انتخاب نایب رئیس جدید توسط رئیس فدراسیون جودو همچنان آرش میراسماعیلی به این فدراسیون می رود، گفت: در این مورد از خود ِ رستگار بپرسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها