أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۲۵۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۰۷ آذر ۱۳۹۴
مدیر عامل سازمان فضای مجازی در حاشیه پیاده روی اربعین خبر داد:
سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، مستقل از نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال، با برگزاری بخش‌های ویژه در محل نمایشگاه‌های بین المللی شهرداری تهران از روز پنجشنبه 22 بهمن ماه برگزار می‌شود.
به گزارش سرویس فزهنگی پایگاه 598، منصور امینی، مدیر عامل سازمان فضای مجازی سراج در حاشیه پیاده روی اربعین در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی، گفت: افتتاحیه این نمایشگاه روز پنجشنبه 22 بهمن برگزار می شود و به مدت 6 روز تا تاریخ 27 بهمن ماه در محل نمایشگاه بین المللی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو ادامه دارد.

مدیر عامل سازمان فضای مجازی سراج عنوان کرد: نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی در بخشهای «رسانه های برخط»، «بازی»، «پویانمایی»، «نرم افزارهای چند رسانه ای و تلفن همراه» و «سرویس و خدمات اینترنی» طراحی شده است.

امینی از راه اندازی بخش «سواد مجازی» به عنوان بخش ویژه نمایشگاه خبر داد و خاطر نشان کرد: این بخش شامل نشستها و کارگاهها، تهدیدها و فرصتها، کلینک و درمانگاه اعتیاد اینترنتی و بخشهای متنوع دیگر است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه توسط فعالان عرصه مجازی جبهه انقلاب اسلامی اداره می شود، گفت: طبق سنوات گذشته اقشار مختلف جامعه از قبیل دانش آموزان، مجموعه اولیا و مربیان و نخبگان دانشگاهی، مخاطبان این نماشگاه هستند.

امینی ضمن تشکر از مرکز توسعه فناوری و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد از رایزنی ها و توافق های صورت گرفته با این مرکز خبر داد و تصریح کرد: نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی به عنوان یک نمایشگاه تخصصی به صورت مستقل از نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال برگزار می شود.

فراخوان و ثبت نام برای حضور در این نمایشگاه از نیمه آذر ماه از طریق سایت نمایشگاه به آدرس http://irdmfestival.com/ انجام خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها