يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۲۵۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۰۷ آذر ۱۳۹۴
افشارزاده:
سرپرست باشگاه استقلال گفت:من برانکو نیستم و افشارزاده هستم و بعید است برای کسی کری بخوانم،ضمنا اینکه می‌گویند داوری‌ها به سود استقلال است را قبول ندارم. خبرگزاری فارس: افشارزاده:من برانکو نیستم و بعید است برای کسی کری بخوانم!/داوری‌ها به نفع استقلال نیست
به گزارش پایگاه 598، بهرام افشارزاده در خصوص شرایط استقلال، وضعیت تیم ملی وزنه‌برداری و مسائل دیگر ورزش صحبت‌های زیر را انجام داد:

در خبرها آمده که باشگاه استقلال از شرکت ریرا شکایت کرد.

این مسئله بر عهده سبک‌دست است چون او هماهنگی‌ها را انجام داده است و این موضوع کار به باشگاه ندارد.

چطور می‌شود که این موضوع ربطی به باشگاه نداشته باشد؟

آنها با سبک‌دست قرارداد بسته‌اند و ما هم با او طرف هستیم. قراردادی را باشگاه امضا نکرده است. خود آقای سبک‌دست هم تا اکنون پیگیر امور بوده و کمکی از ما نخواسته است .البته وکیل حقوقی ما در جریان این مسئله است و خود باشگاه هم این مسئله را پیگیری می‌کند.

در بازی استقلال و نفت شما در ورزشگاه حاضر نبودید اما در پایان مسابقه اتفاقاتی افتاد که می‌خواهم بدانم چقدر در جریان رفتارهایی که بین صالح و نیمکت نفت رخ داد قرار دارید؟

من در مورد این مسئله حرف زده‌ام و اگر بیشتر از این صحبت نکنم بهتر است.من با خود صالح در این زمینه تلفنی صحبت کردم و اینطور که خودش می‌گوید قصد اهانت به کسی نداشته است و فقط خواسته طبق معمول شادی کند. در هر صورت اگر کادر فنی نفت این مسئله را اهانت به خود پنداشته عذرخواهی می‌کنیم ولی در کل خودم چنین رفتارهایی را نمی‌پذیرم. زمین ورزش مقدس است و برای ما مثل مسجد می‌ماند. آدم باید به حریفش تحت هر شرایطی احترام بگذارد. چه به صورت انفرادی چه تیمی. منصوریان بازیکن باارزش استقلال بوده و به احترام تیم کنار زمین نیامد. پس همه این رفتارها قابل احترام است وقتی ما در شرایط بحرانی قرار داریم باید خودمان را حفظ کنیم. شاید خود ما وقتی بازی را تماشا می‌کردیم در لحظات پایانی به اوج ناراحتی رسیدیم اما بازی که تمام شد خودمان را حفظ کردیم و جواب تماس‌های همه را دادیم. به هر حال برای ما هم خیلی دردآور بود که در لحظات پایانی بازی ‌مان مساوی شد. از سویی بازیکن ما هم اخراج شد که از نظر من او می‌توانست کارت به کریمی ندهد اما به همین تصمیم داور هم احترام می‌گذاریم ولی 10 نفره شدن واقعا سخت بود. روی ما هم فشار زیاد بود مثلا بهترین پنالتی‌زن ما که اولین پنالتی استقلال را به ثمر رساند ناموفق بود. در هر صورت با همه این اتفاقات خود من نمی‌توانم قبول کنم که هیچ فردی در مجموعه ما به حریف بی‌احترامی کند.

فکر می‌کنم پیروزی مقابل نفت برای شما خیلی دلنشین بود...

قطعا همینطور است. من باید تشکری هم از پرویز مظلومی کنم. او آدم بسیار توانایی است و خیلی آرام و بی‌حاشیه کار را دنبال می‌کند. از همه بازیکنان از جمله مهدی رحمتی که ناجی دروازه بود و کار استثنایی انجام داد تشکر می‌کنم. باز هم تأکید می‌کنم با توجه به گفته‌های خود مجید صالح او نیتی نداشته اما این رفتارها زیبنده هیچکسی نیست و باید حرمت نگه داریم.

شما گفتید به تصمیم داور بابت اخراج کریمی احترام می‌گذارید اما در طرف مقابل رقیب شما پرسپولیس نظرات دیگری دارند. مثلا برانکو چند روز قبل در مصاحبه‌ای گفته داوری‌ها به نفع استقلال است.

من برانکو نیستم. بنده افشارزاده هستم و از ما بعید است که کری بخوانیم. من ورزش را اخلاقی می‌دانم و اصلا به چنین چیزهایی اعتقاد ندارم. اصلا اینطور نیست که داوری‌ها به نفع استقلال یا تیم خاصی باشد. مثلا همین اخراج بازیکن ما از نظر من درست نبوده ولی به این تصمیم احترام می‌گذاریم. شاید داوران برای همه تیم‌ها یکی دوبار اشتباه یا یکی دو بار به نفع بگیرند.

صحبت از رحمتی شد. به راستی باشگاه استقلال نمی‌خواهد حمایتی از دروازه‌بان خود بابت حضورش در تیم ملی داشته باشد؟

من در مورد رحمتی با مهدی تاج مفصل صحبت کردم و او هم تمام قد از رحمتی دفاع کرد. واقعا حیف است که دروازه ملی ما از حضور این بازیکن محروم مانده است. این چیزی نیست که فقط ما بگوییم و تمام کارشناسان فوتبال به این مسئله تأکید می‌کنند. به نظر من فدراسیون باید از رحمتی دفاع کند.

شما در این خصوص صحبتی با کی‌روش ندارید؟

من تا به حال با او حرف نزده‌ام و دلیلی هم ندارد بزنم. چون طرف حساب من فدراسیون است نه کی‌روش.

 بحث کرار به کجا رسید؟ چرا با او جلسه نمی‌گذارید؟ او در تهران است اما از تعیین تکلیف خبری نیست. روز گذشته هم مدیربرنامه‌هایش گفت وقتی او اخراج شده نیازی به تعیین تکلیف نیست.

به تشکیل جلسه و انجام تسویه حساب که قطعا نیاز هست. مدیر برنامه‌های او آقای سعیدی انسان به تمام معنایی است و ما مشکلی برای حل کردن موضوع نداریم. کارهای تسویه کرار در حال انجام شدن است اما شما فکر نکنید که این کار راحتی است.

از فوتبال بگذریم. شما نظرتان در مورد نتایج تیم ملی وزنه‌برداری چیست؟ آیا نتایج آنها نگران‌کننده نیست؟

در هر صورت ورزش انفرادی همین است. فکر می‌کنم حادثه‌ای که برای بهداد سلیمی پیش آمد در روحیه کل تیم ملی تأثیرگذار بود و اثرات منفی داشت. امیدوارم هر چه زودتر بهداد سلیمی هم به تمرینات بازگردد تا وضعیت تیم ملی وزنه‌برداری بهتر شود.

به نظر نمی‌رسید ملی‌پوشان وزنه‌برداری قصد کم کاری داشته باشند؟

نه اصلا چنین چیزی نیست و ما باید به ورزشکاران‌مان کمک کنیم تا از حالت رکود و افت خارج شوند.

قضیه ورزشکار المپیکی که به تبعید محکوم شده چیست؟

من اصلا در جریان این موضوع نیستم و این موضوع را حتما پیگیری می‌کنم.

 تکلیف فدراسیون تیراندازی هم نامشخص است و در مورد حضور شجاعی در این فدراسیون ابهاماتی وجود دارد.

هنوز تکلیف این مسئله مشخص نشده ولی این هفته قطعا همه چیز مشخص می شود.

 حتما خبر دارید که ناظران المپیکی امروز مشخص شدند. البته در این بین یکی مثل دبیر به نحوه انتخاب ناظران انتقاد کرده است.

بله می‌دانستم که ناظران انتخاب شده‌اند اما بهتر است در مورد انتقاد دبیر از خودش بپرسید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها