يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۲۵۶۹
زمان انتشار: ۲۱:۲۹     ۰۷ آذر ۱۳۹۴
ماشین گلزنی فصل پیش تراکتورسازی گفت: «اول فصل هم می‌گفتند من به پرسپولیس و استقلال می‌روم اما دروغ بود. من هیچ مذاکره‌ای نداشتم.»
به گزارش پایگاه 598، هر چند مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده‌اند که برانکو ایوانکوویچ هنوز لیستی به آنها نداده است، ولی از محمد نوری و لوسیانو ادینیو به عنوان دو بازیکنی یاد می‌شود که احتمالا در نیم‌فصل دوم به جمع سرخپوشان اضافه شوند.

البته همانطور که در خبرهای قبل خواندید برانکو مخالفت خود را به طور ضمنی با جذب نوری اعلام کرده ولی مسئولان باشگاه همچنان پیگیر وضعیت او هستند و البته با توجه به شرایط قراردادش با المسیمر انتقال این بازیکن به پرسپولیس کمی پیچیده است.

ادینیو هم که فصل گذشته با تیم تراکتورسازی آقای گل لیگ برتر ایران شد، با مبلغ زیادی راهی تیم السیلیه قطر شد ولی در این تیم هرگز نشانی از یک مهاجم خطرناک نداشته و حالا مسئولان باشگاه قطری در فکر فروش ستاره شان هستند.

نه تنها ادینیو که دیگر مهاجمان تیم السیلیه هم عملکرد خوبی نداشته‌اند و همین باعث ناراحتی و نارضایتی مسئولان این باشگاه شده است. آنها قصد دارند با هماهنگی سامی الطرابلسی سرمربی خود در تعطیلات زمستانی در خط حمله تیم خود تغییراتی ایجاد کرده و آن را تقویت کنند تا از این شرایط خارج شوند.

این خبری است که سایت الکاس قطر آن را منتشر و اعلام کرده که جایگاه نامناسب السیلیه در جدول رده‌بندی باعث شده تا مسئولان السیلیه به فکر تغییراتی در بخش هجومی خود باشند. السیلیه در حال حاضر با ۷ امتیاز در رده هفتم جدول ۱۴ تیمی قطر قرار دارد. این تیم در ۹ مسابقه تنها هشت گل به ثمر رسانده است.

به همین خاطر بحث پرسپولیسی شدن ادینیو مطرح شد، اما این بازیکن برزیلی، پیوستن‌اش به تیم تهرانی را تکذیب کرد.

ادینیو در این خصوص گفت: «من تا آخر فصل در قطر هستم و قرارداد دارم. اول فصل هم می‌گفتند من به پرسپولیس و استقلال می‌روم اما دروغ بود. من هیچ مذاکره‌ای نداشتم.»

او درباره این مسئله که تراکتور هم به دنبال بازگرداندن اوست، جواب داد: «همان‌طور که گفتم من قرارداد دارم. من عاشق هواداران تراکتور هستم و گفته بودم یک روز به این تیم برمی‌گردم اما شاید فصل آینده برگردم.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها