يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۲۵۷۰
زمان انتشار: ۲۱:۳۰     ۰۷ آذر ۱۳۹۴
دروازه بان اول پرسپولیس به دلیل عدم جلب رضایت مدیربرنامه های سابقش نمی تواند مقابل نفت به میدان برود.
به گزارش پایگاه 598، سوشا مکانی، دروازه بان اول پرسپولیس که به دلیل عدم پرداخت مطالبات مدیربرنامه سابقش از سوی کمیته انضباطی محکوم شده، برای بازی با نفت نمی تواند به میدان برود.

او در بازی قبلی مقابل استقلال اهواز به دلیل رضایت موقت مدیربرنامه های سابقش توانست پرسپولیس را همراهی کند اما به نظر می رسد هنوز مشکلش را حل نکرده است.

عبداللهی، دبیر کمیته انضباطی در این باره گفت: «من اطلاع دقیقی از روند این پرونده ندارم اما هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده است. بدین ترتیب همان رای قبلی که محرومیت مکانی تا جلب رضایت شاکی اش بود، اجرا می شود.»

همچنین سیدرضا فیض بخش، مدیربرنامه های سابق سوشا مکانی در این گفت: «اگر شما خبر جدیدی دارید، من هم دارم. مکانی ۳، ۴ روز قبل با من تماس گرفت و گفت این مشکل را حلش کنیم اما دیگر از او خبری نشد. طبق آرای کمیته انضباطی این دروازه بان با این وضعیت مقابل نفت نمی تواند به میدان برود.»

این اتفاق می تواند شوک بزرگی برای پرسپولیس و برانکو در آستانه بازی حساس مقابل نفت باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها