يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۲۵۸۶
زمان انتشار: ۰۳:۱۱     ۰۸ آذر ۱۳۹۴
توضیحات ناجا درباره حضور پررنگ پلیس در تهران /
رییس پلیس پایتخت توضیحاتی را در خصوص افزایش شمار مأموران پلیس در سطح معابر و اماکن تهران ارائه کرد و گفت: این اقدام به منظور آمادگی پلیس برای مقابله با هرگونه تهدید احتمالی انجام شده و به نوعی تمرین عملیاتی محسوب می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار حسین ساجدی‌نیا  درباره دلیل افزایش حضور ماموران پلیس در سطح معابر و همچنین اماکنی چون ایستگاه‌های مترو و ...، اظهار کرد: حضور پلیس در سطح شهر باید سبب ایجاد آرامش و احساس امنیت در شهروندان شود و روزهای اخیر نیز پلیس برای مقابله با هر نوع تهدید احتمالی در سطح تهران تمرینی عملیاتی را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه دلیل افزایش حضور پلیس در سطح معابر و اماکن نیز همین موضوع است، اظهار کرد: در این تمرین عملیاتی نیروهای یگان ویژه، یگان امداد، واحدهای 110، نیروهای نامحسوس زن و مرد، تیم‌های چک و خنثی‌سازی بمب و ... حضور دارند.

ساجدی‌نیا درباره اینکه این تمرین عملیاتی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟ گفت: این اقدامات و تمرین‌های ضدتروریستی تا زمانی که لازم باشد ادامه می‌یابد اما این به این معنا نیست که اتفاقی در پایتخت رخ داده باشد بلکه تهران در امنیت کامل است.

به گفته رییس پلیس پایتخت، این اقدامات تنها برای برخورد با هرگونه تهدید احتمالی و پیشگیری از آن و همچنین تمرین افزایش مهارت عملیاتی انجام شده است.

وی همچنین به تعداد افزایش گشت‌ها در سطح محلات نیز اشاره کرد و گفت: افزایش گشت‌های انتظامی نیز که به صورت خودرویی و موتوری انجام می‌شود در راستای اجرای طرح امنیت محله‌محور بوده و برای تامین امنیت شهروندان است.

ساجدی‌نیا از شهروندان خواست گزارش‌های خود ازاقدامات مشکوک و مجرمانه را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داده یا به نزدیک‌ترین واحد انتظامی مراجعه کرده و آن را در اختیار ماموران قرار دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها