أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۲۶۳۳
زمان انتشار: ۰۹:۵۳     ۰۸ آذر ۱۳۹۴
شاید نقش کبد در سلامتی به قدمت خلقت انسان باشد اما تاثیر عملکرد درستش در کبد رقیبی جدید عمل‌های زیبایی است.
به گزارش پایگاه 598، امیر حسین فقیهی فوق تخصص گوارش و کبد گفت: کبد یکی از مهمترین اعضای بدن است که در متابولیسم، سموم، سوخت و ساز، تولید پروتئین ، محل ذخیره قند موجود در بدن و سیستم دفاعی بدن کاربرد دارد.

وی در خصوص مراقبت از این عضو بدن بیان کرد: افراد باید حتما از غذاهای ساده، سبزیجات، میوه‌ها استفاده کنند و از غذاهای پرچرب، سرخ کرده و مواد قندی اجتناب داشته باشند.

وی حتی سبک زندگی انسان هم اهمیت شمار و گفت: افرادی که الکل یا دخانیات مصرف می‌کنند سبب از بین رفتن کبد خود می‌شوند حتی کسانی که از داروهای گیاهی آگاهی کافی ندارند هم نباید از آن برای درمان برخی بیماری‌ها استفاده کنند.

وی در خصوص رابطه کبد و زیبایی انسان گفت: زیبایی و سلامتی کبد وجود دارد به گونه‌ای که نارسایی کبد در بدن سبب ورم صورت، ریزش مو،‌تغییر در رنگ دانه‌ها، تیره شدن پوست می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها