أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۲۶۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۵     ۰۸ آذر ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، در آخرین مرحله لیگ جهانی کاراته وان که به میزبانی شهر "اوکیناوای ژاپن" با شرکت 207 کاراته کا از 38 کشور جهان برگزار شد، سجاد گنج زاده در وزن 84+کیلوگرم امروز به مصاف حریفان رفت.

به گزارش بانک ورزش، گنج زاده ابتدا حریفی از چین تایپه را 7 بر یک برد، در ادامه موفق شد کونیشی شینتارو ژاپنی را یک بر صفر شکست دهد و راهی دور پایانی شود.

گنج زاده در فینال مقابل "شاهین آتاموف" آذربایجانی دارنده مدال نقره و برنز جهان قرار گرفت و پس از تساوی یک بر یک در وقت قانونی مبارزه با رای داوران برنده میدان شد و مدال طلا را بر گردن آویخت.

ذبیح الله پورشیب نماینده وزن 84-کیلوگرم کاراته کشورمان در فینال مغلوب حریف کشور میزبان شد و به مدال نقره رسید.

این دو کاراته‌کا از بازیکنان تیم دانشگاه آزاد هستند که احمد صافی به عنوان سرمربی و مجید عبدالحسینی به عنوان مربی مسئولیت فنی این تیم را برعهده دارند.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها