يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۲۶۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۰۸ آذر ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، مسعود معینی در آخرین مصاحبه‌‌اش اظهاراتی عجیب را درباره کمک اول پرویز مظلومی مطرح کرده است. این عضو هیات مدیره استقلال در رابطه با اتفاقات پس از بازی با نفت در جام حذفی موضع‌گیری تندی علیه مجید صالح داشته است. او درباره توجیهات مربی آبی‌ها می‌گوید :« وقتی عکس‌العمل صالح در رسانه‌ها بازتاب پیدا می‌کند، گفتن «من چرخیدم» یا ناسزا نگفتم فریب افکار عمومی است.» حالا این سخنان را با واکنش مدیرعامل نفت تهران مقایسه کنید. قنبرزاده تنها با تماسی تلفنی به مربی استقلال توصیه می‌کندکه حواشی پایان دیدار نفت - استقلال سوء‌تفاهم بوده و بهتر است دیگر وارد مسائل حاشیه‌ای نشود.

معینی اگر می‌خواهد این سخنانش هم مانند ماجرای بندهای قرارداد بازیکنان استقلال برای باشگاه دردسرساز نشود باید بیشتر از این ها مراقب باشد تا با مصاحبه‌های او، تیم وارد حاشیه نشود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها