کد خبر: ۳۵۲۷۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۰۸ آذر ۱۳۹۴
حساب قرض‌الحسنه "امید آینده"
دانش‌آموزان، با افتتاح حساب "امیدآینده" به نام خود، علاوه بر مشارکت در امور اجتماعی خیرخواهانه، از خدمات بانکی نیز برخوردار شده و یکصد هزار ریال به‌عنوان هدیه از بانک آینده دریافت می‌کنند.

به گزارش پایگاه 598، دانش‌آموزان، با افتتاح حساب "امیدآینده" به نام خود، علاوه بر مشارکت در امور اجتماعی خیرخواهانه، از خدمات بانکی نیز برخوردار شده و یکصد هزار ریال به‌عنوان هدیه از بانک آینده دریافت می‌کنند.

دانش‌آموزان 7 تا 18 سال، مورد حمایت این طرح قرار گرفته و پس‌از 15 سالگی،خدماتی نظیر دریافت کارت نقدی معاف از پرداخت کارمزد، دسترسی به اینترنت‌ بانک، تلفن‌بانک به این دانش‌آموزان، عرضه خواهد شد.

از دیگر ویژگی ­های حائز اهمیت در این طرح،ثبت یک امتیاز برای قرعه‌کشی، به ازای هر ده هزار ریال در هر روز استتا دارندگان این حساب از جوایز ارزنده­ ای با توجه به امتیاز کسب‏ شده، بهره‌ مند گردند.

مدیران محترم مدارس می­توانند؛ با درخواست افتتاح حساب برای دانشآموزان، دفترچه و کارتهای دانش­ آموزانی را که در فهرست خود به شعب بانک ارائه داده­ اند؛ از نماینده شعبه موردنظر، در مدرسه تحویل بگیرند.

برای اطلاع از شرایط افتتاح حساب می‌توانید؛ به شعب بانک آینده در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط آینده با شماره تلفن: 27663200-021 تماس حاصل فرمایید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها