أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۲۷۶۷
زمان انتشار: ۰۱:۰۴     ۰۹ آذر ۱۳۹۴
بسیاری از اهل سنت عراق پا به پای شیعیان این کشور در مراسم بزرگ اربعین خود را وقف سالار شهیدان کرده و به خدمتگزاری زائران حضرتش می پردازند.
به گزارش پایگاه 598، همه ساله با فرارسیدن اربعین حسینی شیعیان اقصی نقاط عراق دست از کارهای روزمره خود برداشته و خود را به کربلا و راههای منتهی به آن می رسانند تا هرآنچه که مقدورشان است، به پیشگاه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تقدیم کنند.

بسیاری از اهل سنت عراق نیز که محب اهل بیت (ع) هستند، خود را در این مراسم بزرگ که عراق میزبان آن است، سهیم می دانند.

امسال نیز جمعیت عظیمی از اهل سنت عراق راهی کربلا شده اند تا ارادت خود را به خاندان پیامبر اعظم (ص) ابلاغ نمایند. در این بین هستند گروهی از  اهل سنت که در راه های منتهی به شهر مقدس کربلا، موکب هایی برپا کرده و به خدمتگزاری زوار اربعین مشغول شده اند.

مراسم اربعین هر سال، با شکوه تر از سال قبل برگزار می شود و امسال نیز موکب های زیادی از سوی زوار ایرانی در مسیر های منتهی به کربلای معلی برپا شده است.

موکب اهل سنت در مسیر بغداد به سمت کربلا و اهل سنت در حال پذیرایی از زائران

جوان سنی که در راهپیمایی اربعین شرکت کرده است


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها