يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۲۷۸۶
زمان انتشار: ۰۲:۴۱     ۰۹ آذر ۱۳۹۴
از ماساژ دادن زائران پیاده خسته تا واکس زدن کفش‌های زوار توسط روحانیون برخی از صحنه‌های ناب پیاده‌روی اربعین است که در قاب تصاویر عکاسان ثبت‌شده است.

به گزارش پایگاه 598، پیاده‌روی اربعین شاید بهار عکاسان و تصویربرداران باشد.

صحنه‌های ناب و زیبایی که شاید در هیچ مراسم دیگری صید قاب تصویر عکاسان نشود.

لحظه‌های ناب عاشقی، موقعیت‌های سختی و خستگی مسیر، موکب‌های بزرگ و کوچک با انواع غذاها و نوشیدنی‌ها و بسیاری از صحنه‌های دیگر که می‌توان تا ساعت‌ها با هرکدام از این تصاویر اشک ریخت و دل را همراه زائران پیاده سید و سالار شهیدان به صحن و سرای باصفای ارباب روانه کرد.

برخی از این لحظات ناب که صید دوربین عکاسان شده است را در زیر مشاهده کنید:


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها