أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۵۲۷۸۸
زمان انتشار: ۰۲:۴۷     ۰۹ آذر ۱۳۹۴
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با بیان اینکه ظرفیت پارکینگ‌های شهر مهران تکمیل شده است، گفت: زائران خودروهای خود را در پارکینگ بزرگ اربعین پارک کنند.

به گزارش پایگاه 598، سرهنگ نوراله خادم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام، اظهار داشت: شرایط ترافیکی در محورهای استان ایلام منتهی به شهرستان مرزی مهران سنگین و روان است.

وی افزود: ظرفیت پارکینگ‌هایی که در داخل شهر مهران وجود دارد تکمیل شده است و زائران توجه کنند که خودروهای خود را در پارکینگ بزرگ اربعین که در ورودی شهر مهران ایجاد شده است، پارک کنند.

سرهنگ خادم گفت: پارکینگ بزرگ اربعین به اندازه کافی ظرفیت دارد و زائران نگران محل پارک برای خودروهای خود نباشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام عنوان کرد: تمهیدات لازم را برای تردد و موضوعات ترافیکی در نظر داریم و ان‌شاءالله در زمان بازگشت زائران نیز اقدامات مناسبی را انجام می‌دهیم که با گره‌های ترافیکی و مشکل مواجه نشویم.

پایانه مرزی مهران روزانه شاهد تردد هزاران زائر عتبات عالیات است، از ابتدای ماه صفر تا کنون 750 هزار زائر ایرانی از طریق این پایانه به عتبات عالیات مشرف شده‌اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها