يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۲۸۲۲
زمان انتشار: ۰۹:۴۵     ۰۹ آذر ۱۳۹۴
نیروهای امنیتی سعودی در استان الخبر تجمع کارگران خارجی را که به پرداخت نشدن حقوقشان اعتراض داشتند، در برابر مقر شرکت سرکوب کردند.
به گزارش پایگاه 598، نیروهای امنیتی سعودی در استان الخبر تجمع کارگران خارجی را که به پرداخت نشدن حقوقشان اعتراض داشتند، در برابر مقر شرکت سرکوب کردند.

به گزارش پایگاه اینترنتی "السبق" وابسته به وزارت کشور عربستان، در این واقعه یک کارگر معترض خارجی زخمی شد.

ایگاه اینترنتی "السبق" این کارگر به خاطر اقدام نیروهای امنیتی آل سعود در سرکوب کارگران معترض به تاخیر در پرداخت حقوقشان در استان "الخبر" واقع در منطقه "الشرقیه" مجروح شد.

سرهنگ "زیاد الرقیطی" سخنگوی پلیس منطقه الشرقیه گفت: نیروهای امنیتی چند کارگر معترض را بازداشت و نمایندگان شرکت را احضار کردند و تدابیر قانونی لازم را برای حل این مشکل خواستار شدند.    

عربستان هر از گاهی شاهد اعتراض کارگران خارجی مقیم در این کشور به خاطر پرداخت نشدن حقوق است.

این اعتراض ها به خاطر مشکلات مالی ناشی از کاهش بهای نفت، هزینه حمله به یمن و گسترش حمایت ریاض از گروه های تروریستی در سوریه، عراق و لیبی رو به افزایش است.
منبع : العالم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها