أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۲۸۴۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۰۹ آذر ۱۳۹۴
معاون اجرایی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه از دایر شدن بیمارستان صحرایی در مهران خبر داد و گفت: خدمات ویژه به زوار اربعین حسینی در کرمانشاه ارائه می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، سیروس حاتمی امروز از ارائه خدمات ویژه به زوار کربلای‌معلی در اربعین حسینی در استان کرمانشاه خبر داد.

حاتمی با تصریح بر اینکه خدمات مختلفی در کمیته‌های مربوطه ستاد اربعین انجام می‌گیرد، عنوان کرد: تمام اماکن اسکان راهیان‌نور مجهز به امکانات مناسب و دارای شرایط خوب هستند.

وی با بیان اینکه پذیرایی از کاروان‌ها و زائران عتبات‌عالیات از هفته گذشته در استان کرمانشاه آغاز شده، یادآور شد: خادمان بسیجی در زائرسراها به زوار ارائه خدمت می‌کنند.

به گفته معاون اجرایی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، پایگاه صلواتی در زائرسراها دایر است و همه این اماکن دارای امنیت مطلوبی هستند.

این مسئول استان کرمانشاه را استان معین استان ایلام در بحث ارائه خدمت به زوار برشمرد و گفت: محلی برای پارک خودروها در اماکن اسکان در نظر گرفته شده است.

حاتمی با بیان اینکه با تمام امکانات در حال پشتیبانی استان ایلام برای خدمت‌رسانی به زائران هستیم، اضافه کرد: بیمارستان صحرایی در مهران دایر شده است.

وی از فعالیت کمیته جذب کمک‌های مردمی به‌همت بسیج سازندگی استان و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان کرمانشاه خبر داد و افزود: کمک‌های دریافتی به ستاد بازسازی عتبات‌عالیات استان کرمانشاه تحویل داده شده است.

معاون اجرایی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه ادامه داد: جابه‌جایی زوار با تمام ظرفیت شرکت حمل و نقل جوان سیر ایثار انجام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه اورژانس برای امدادرسانی در حوادث احتمالی مهیا شده، متذکر شد: آمادگی برای ارائه خدمت به زوار به‌صورت فراهم بودن تمام امکانات برای پخت غذا و اسکان در ورزشگاه‌های استان کرمانشاه وجود دارد.

حاتمی از پخت غذا برای زوار اربعین حسینی در مرز مهران خبر داد و بیان داشت: تمام امکانات برای پذیرایی از زائران در استان کرمانشاه تا مسیر منتهی به مهران در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، در صورت لزوم از ظرفیت اسکان چندین هزار نفری حسینیه‌ها و ورزشگاه‌ها می‌توان در استان کرمانشاه استفاده کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها