أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۲۸۵۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۰۹ آذر ۱۳۹۴
جاسم کرار درحالی از استقلال جدا شد که ظاهرا آبی‌های پایتخت پس از پذیرش چند شرط مالی، دیگر پولی را به او پرداخت نخواهند کرد.
به گزارش پایگاه 598، جاسم کرار هافبک عراقی استقلال بالاخره قراردادش را با استقلالی ها فسخ کرد و بلافاصله راهی عراق شد. این بازیکن عراقی که مطالبات نسبتا زیادی از آبی‌پوشان پایتخت داشت به صورت توافقی با استقلالی ها فسخ کرد.

طبق اخبار رسیده به خبرنگار ایسنا، استقلالی ها از پولی که به کرار تاکنون پرداخت کرده‌اند صرف نظر کرده‌اند ولی ماشین و خانه‌ای که به او داده بودند را پس گرفته‌اند. همچنین طبق توافق مقرر شده است که استقلالی‌ها مالیات این بازیکن را پرداخت کنند و در مقابل پول باقی مانده از مطالبات کرار به او پرداخت نخواهند شد.

به این ترتیب پرونده هافبک سابق استقلال که همیشه حواشی خاص خودش را داشت برای همیشه بسته شد و این بازیکن ایران را ترک کرد. گفته می شود که او پیشنهاداتی از چند تیم عراقی دارد و از گسترش فولاد هم به عنوان یکی از تیم های داخلی خواهان او نام برده می شود. برای روشن شدن تکلیف کرار باید چند روزی را صبر کرد و مسلم این است که دیگر نام کرار و استقلال به هم گره نخورده است.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها