يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۲۸۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۰۹ آذر ۱۳۹۴
رئیس پلیس راه ایلام:
رئیس پلیس راه ایلام گفت : ترافیک مرز مهران سنگین شد.

به گزارش پایگاه 598، محسن ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: ترافیک مسیر ایلام به پایانه مرزی مهران سنگین است.

رئیس پلیس راه ایلام از ترافیک سنگین مسیر ایلام ـ مهران به ویژه در محدوده پاسگاه جندالله و پل بزرگ کنجان چم تا ورودی شهر مهران خبر داد و گفت: به دلیل حجم بالای خودروها، عبور و مرور به کندی در جریان است.

ناصری اظهار داشت: این محدوده به دلیل وجود پیچ‌های تند، عرض کم جاده و آشنا نبودن زائران می‌تواند به مکانی برای بروز حوادث رانندگی تبدیل شود لذا به رانندگان عزیز توصیه می‌کنیم با احتیاط بیشتری در این مسیر تردد کنند.

این مسئول به هشدار سازمان هواشناسی در خصوص سامانه بارش‌زا اشاره کرد و افزود: با توجه به هشدارهای این سازمان مبنی بر احتمال بارندگی‌های شدید در جاده‌های مواصلاتی استان ایلام در ایام پایانی هفته جاری، رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به ویژه در مسیر ایلام به مهران بیشتر احساس می‌شود.

ناصری خاطرنشان کرد: با نزدیک شدن به اربعین حسینی حجم ترافیک در مسیر ایلام به مهران هم افزایش یافته است، ضمن اینکه تعدادی از زائران که طی روزهای گذشته به عتبات عالیات مشرف شده‌اند، نیز در حال بازگشت هستند و به دلیل کوتاهی مسیر مهران این مرز را برای بازگشت به شهرهای خود انتخاب می‌کنند و این موضوع موجب افزایش حجم تردد خودروها در این جاده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام از رانندگان خواست در کمال صبر و حوصله رانندگی کرده و در صورت خستگی و خواب آلودگی حتما در بین راه استراحت لازم را داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

وی ضمن آرزوی سلامتی برای همه زائران اربعین حسینی تاکید کرد: رعایت قوانین ترافیکی در روزهای پایانی هفته جاری از سوی رانندگان وسایل نقلیه عمومی و شخصی بسیار مهم است چون خستگی ناشی از سفر احتمال بروز حوادث را بسیار بیشتر می‌کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها