کد خبر: ۳۵۲۹۰۳
زمان انتشار: ۱۷:۳۵     ۰۹ آذر ۱۳۹۴
تلاش رسانه های صهیونیستی برای نقض نامه اخیر رهبر انقلاب به جوانان غربی؛
پس از انتشار دومین نامه‌ی رهبر انقلاب به جوانان غربی، رژیم صهیونیستی که خود را رسوا شده می دید، به تکاپو افتاد تا چهره ی خود را تطهیر نموده و بدین وسیله ذهن جوانان غربی و عربی را نسبت به حقایق نامه ی پربار رهبر ایران منحرف کند. در این راستا بلافاصله پس از انتشار نامه ی رهبر انقلاب، رسانه های وابسته به اسرائیل، خبر دادگاهی کردن دو جوان صهیونیست را منتشر کردند که سال گذشته یک نوجوان 16 ساله ی فلسطینی را پس از ربودن، شکنجه داده و سپس زنده زنده آتش زدند.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، پس از انتشار دومین نامه ی رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان غربی، رژیم صهیونیستی که خود را رسوا شده می دید، به تکاپو افتاد تا چهره ی خویش را تطهیر نموده و بدین وسیله ذهن جوانان غربی و عربی را نسبت به حقایق نامه ی پربار رهبر انقلاب منحرف کند. در این راستا بلافاصله پس از انتشار نامه ی رهبر انقلاب، رسانه های وابسته به رژیم سفاک اسرائیل، خبر دادگاهی کردن دو جوان صهیونیست را منتشر کردند که سال گذشته یک نوجوان شانزده ساله ی فلسطینی به نام محمدحسین ابوخضیر را پس از ربودن، شکنجه داده و سپس زنده زنده آتش زدند.

البته رسانه ها با جانبداری پنهان و در لفافه، علت ارتکاب این عمل وحشیانه از سوی صهیونیست ها را انتقام از فلسطینی ها عنوان کردند! گویی انتقام گرفتن، توجیه مناسبی برای قتل، آنهم از سبعانه ترین نوع آن است!

رسانه های وابسته به اسرائیل ازجمله واشنگتن پست بلافاصله پس از برگزاری شتاب‌زده‌ دادگاه، به نحوی به جزئیات این خبر پرداختند که گویی یکی از صالح ترین محکمه های موجود به بررسی این جنایت پرداخته است، فارغ از اینکه مسلمانان کل ماهیت رژیم صهیونیستی را جعلی می دانند و بنابراین برگزاری یک دادگاه صوری و فرمایشی که به وضوح برای فریب اذهان عمومی تشکیل شده، دردی را از عدالت فراموش شده در سرزمین های اشغالی دوا نمی کند. از سویی دیگر، پدر محمدابوخضیر نیز حکم دادگاه علیه جوانان اسرائیلی را دروغ خواند و آن را یک نمایش عنوان کرد!

اهمیت این حرکت رسانه ها زمانی بیشتر و بهتر درک می شود که به سست بودن بنیان حکومتی ایمان داشته باشیم که بر پایه ی فریب و دروغ و ظلم بنا شده باشد. رژیم صهیونیستی که از افشاگری های نامه ی رهبر انقلاب احساس خطر کرده است به هر دری می زند تا ذهنیت عمومی جهان را نسبت به خود مثبت نگاه دارد، زیرا نگران است که شالوده ی سست حکومتش با آگاهی و بیداری اذهان عمومی از ماهیت آن به لرزه بیفتد.

اما واشنگتن تایمز ماموریت دیگری برای فریب و انحراف اذهان عمومی جهان بر عهده گرفت: این سایت خبری، در مطلبی طولانی که پس از انتشار دومین نامه ی رهبر به جوانان غربی منتشر نموده است با تحریف متن نامه سعی نمود از آب گل آلود ماهی بگیرد. در مطلب واشنگتن تایمز ضمن سخن از نامه ی رهبرانقلاب، از ایشان با عنوان رهبر شیعیان یاد شده و سپس با اشاره به بخشی از نامه که به نقش امریکا درخصوص خلق طالبان و القاعده اختصاص داشت آمده است: ”رهبر شیعیان، امریکا را به خلق و حمایت از دو گروه نظامی سنی متهم کرد!" همانطور که می بینید واشگتن تایمز حقارت خود را به درجه ای رساند که با تحریف حقیقت نامه ی رهبر انقلاب، آن را تا حد دعوای شیعه و سنی تنزل داد در حالیکه هرکس که آشنایی جزئی با مبانی فکری نظام اسلامی در ایران داشته باشد و منش و سخنرانی های رهبری را دنبال کرده باشد می داند که هیچ مقامی به اندازه ی ایشان بر وحدت و دوری از سخنان تفرقه انگیز تاکید نداشته است! حال چگونه است که چنین موضوعی را دستمایه ی یک نامه ی سرگشاده به خیل جوانان غربی قرار می دهد؟!

واشنگتن تایمز برای انحراف اذهان پا را فراتر نهاده و ادامه ی مطلب خویش را به سپاه پاسداران، سخنان رهبر ایران درخصوص این نهاد، و جنایات! تخیلی آن پرداخته است تا خواننده اینگونه نتیجه گیری کند که سخنان رهبر ایران درباره ی تروریسم، با حمایت ایشان از سپاه همخوانی ندارد زیرا سپاه یک نهاد تروریسم پرور است!!

اما جالب اینجاست که با وجود این تلاش ها، نامه ی رهبر ایران به جوانان غربی [اگرچه با شیطنت دست اندر کاران شبکه جهانی اینترنت] به تیتر یک خبرهای گوگل تبدیل نشد اما از طریق نهادهای مردمی اسلامی در کشورهای مختلف دست به دست در حال چرخیدن است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها