أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۲۹۱۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۰۹ آذر ۱۳۹۴
نیروهای عراقی در جریان پاکسازی یکی از مناطق شهر الرمادی سند دیگری مبنی بر حمایت آل‌سعود از تروریست‌های داعش را کشف کردند.
به گزارش پایگاه 598، در ادامه پاکسازی کوچه به کوچه منطقه "کیلومتر پنج" در شهر الرمادی واقع در استان الانبار توسط رزمندگان ارتش و سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی)، اسنادی مبنی بر حمایت رژیم سعودی از تروریست‌ها کشف شد.
 
در جریان این عملیات، رزمندگان عراقی خودروهایی را کشف کردند که دارای پلاک عربستان سعودی بودند و عناصر داعش از آن‌ها برای اقدامات تروریستی خود استفاده می‌کردند.
 
 
البته امروزه کشف این‌گونه اسناد در مواضع تروریست‌ها در عراق و سوریه به موضوعی معمول تبدیل گشته است و تا کنون مواد غذایی، تسلیحات، ابزار آلات جنگی، خودرو و ... که آثاری از رژیم آل‌سعود بر آن نقش بسته بود توسط نظامیان ارتش و رزمندگان کمیته‌های مردمی کشف و ضبط شده است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها