أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۲۹۲۵
زمان انتشار: ۱۵:۲۳     ۰۹ آذر ۱۳۹۴
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه برگزاری کنسرت در دانشگاه با رعایت ضوابط و رفتار شرعی اشکالی ندارد، گفت: برگزاری اردوهای مختلط اشکال دارد و خوب نیست و نباید در دانشگاه چنین برنامه‌هایی برگزار شود.

به گزارش پایگاه 598، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در رابطه با برگزاری کنسرت در دانشگاه‌ها گفت: اگر ضوابط شرعی در کنسرت‌هایی که در دانشگاه‌‌ها برگزار می‌شود رعایت شود، برگزاری این مراسم اشکالی ندارد.

وی ادامه داد: موسیقی و موزیک کنسرت‌هایی که در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود نباید حرام و غنایی باشد.

مطهری تاکید کرد: اگر موسیقی حرام نباشد و همچنین رفتارهایی که در خود کنسرت انجام می‌شود خلاف شرع نباشند و موازین شرعی رعایت شود، برگزاری کنسرت در دانشگاه اشکالی ندارد.

این نماینده مجلس در رابطه با برگزاری اردوهای مختلط در دانشگاه‌ها گفت: برگزاری اردوهای مختلط اشکال دارد و خوب نیست و نباید در دانشگاه چنین برنامه‌هایی برگزار شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها