يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۲۹۳۵
زمان انتشار: ۱۷:۰۶     ۰۹ آذر ۱۳۹۴
جواد نکونام و میلاد میداوودی بازیکنانی بودند که مورد تشویق هواداران تیم استقلال قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه 598، در حالی که کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار استقلال و سایپا باقیمانده است حدود 200 هوادار تیم استقلال در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده و بازیکنان محبوب خود را تشویق می‌کند.

*باد شدیدی در ورزشگاه آزادی می‌وزد که همین مسئله باعث شده که تماشاگران با لباس‌های کاملاً گرم و البته در زیر جایگاه‌های مخصوص برای فرار از سرما قرار بگیرد.

*کیانوش رحمتی هافبک دو فصل پیش تیم استقلال که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده و به عنوان مربی در تیم سایپا فعالیت می‌کند امروز به همراه حمید مطهری دیگر عضو کادر فنی نارنجی‌پوشان وارد زمین شد و البته مورد استقبال اعضای تیم استقلال قرار گرفت. این بازیکن تقریباً با تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی آبی‌پوشان خوش و بش کرد.

*بازیکنان تیم سایپا با گرم‌کن‌های یک دست قرمز وارد زمین شدند که همین مسئله باعث اعتراض طرفداران تیم استقلال شد. آنها در واکنش به لباس گرمکن قرمز سایپا شعارهایی را نیز سر دادند.

*جواد نکونام و میلاد میداوودی بازیکنانی بودند که به محض ورود به زمین مورد استقبال طرفداران تیم استقلال قرار گرفتند. این بازیکنان به سمت هواداران آبی‌پوش رفته و برای آنها دست تکان دادند.

*نکونام هنگامی که وارد زمین شد با خسرو حیدری برخورد گرمی داشت و مدافع ملی‌پوش استقلال هم استقبال قابل توجهی از نکونام به عمل آورد.

*میلاد میداوودی که امروز روی نیمکت ذخیره‌های تیم سایپا قرار گرفته است در مقابل جایگاه تماشاگران استقلال تلفن همراه خود را از جیبش خارج کرد و در حالی که آنها پشت به تصویر بودند با هواداران آبی‌پوش عکس سلفی گرفت.

*در حالی که اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی پیگیر نتیجه بازی پرسپولیس هستند به هنگام گل تساوی نفت به خوشحالی پرداخته و از گل خوردن رقیب سنتی‌شان خوشحال بودند.

*سیدمهدی رحمتی و جواد نکونام تا لحظه گرم کردن بازیکنان دو تیم برخوردی با یکدیگر نداشته و با هم رو در رو نشدند.

دیدار دو تیم از ساعت 17 و 30 دقیقه آغاز خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها