يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۲۹۳۹
زمان انتشار: ۱۷:۲۸     ۰۹ آذر ۱۳۹۴
یک خبرگزاری آمریکایی در تحلیلی مدعی شد گزارش پایانی آژانس بین‌المللی هسته‌ای احتمالا بدون نتیجه معین است.

به گزارش پایگاه 598، خبرگزاری آمریکایی «آسوشیتد‌پرس» در تحلیلی مدعی شد گزارش پایانی آژانس بین‌المللی هسته‌ای که قرار است در چند روز آینده منتشر شود، احتمالا بدون نتیجه معین است.

بر اساس این گزارش،  گزارش ۶ سال پیش آژانس بین‌المللی هسته‌ای پیرامون ابعاد فعالیت‌های نظامی هسته‌ای ایران بسیار تند بود و در آن عنوان شده بود که این کشور در پی ساخت بمب هسته‌ای بوده است. دو سال بعد نیز آژانس در گزارش خود ایران را متهم به انجام فعالیت‌های نظامی هسته‌ای آشکار نمود.

انتظار می‌رود گزارش این هفته به تایید یا رد ادعای نظامی بودن برنامه هسته‌ای ایران خاتمه دهد. این در حالی است که  واشنگتن در حال حاضر تصمیم گرفته همزمان با فراموش کردن گذشته  بر ایجاد محدودیت در ساخت سلاح هسته‌ای از سوی ایران در آینده تمرکز کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها