أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۲۹۴۳
زمان انتشار: ۱۸:۲۲     ۰۹ آذر ۱۳۹۴
سرمربی تیم ملوان انزلی برای هواداران تیمش ابراز ناراحتی کرد و گفت: در این بازی حق به حق‌دار رسید و برای هواداران ناراحت هستم اما نمی‌توانیم گل بزنیم.

به گزارش پایگاه 598، حمید استیلی عصر امروز پس از شکست خانگی تیمش در مقابل تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران با ابراز ناراحتی از شکست تیمش اظهار کرد: بازیکنان ملوان تلاش خود را انجام دادند اما نتوانستیم به گل برسیم.

وی با بیان اینکه بیش از هفت موقعیت گلزنی داشتیم، افزود: این ایراد تیم ماست که نمی‌تواند فرصت‌ها را تبدیل به گل کند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی برای هواداران تیمش ابراز ناراحتی کرد و گفت: در این بازی حق به حق‌دار رسید و برای هواداران ناراحت هستم اما نمی‌توانیم گل بزنیم.

وی با اشاره به اینکه روند بازی ملوان خوب بود، ادامه داد: نتوانستیم به گل دست پیدا کنیم و نتیجه‌گیری ما خوب نبود.

استیلی با تصریح بر اینکه مردم انزلی از من نتیجه می‌خواهند، خاطرنشان کرد: شرمنده مردم انزلی هستم چون نمی‌توانم نتیجه‌ای که می‌خواهند را به آنها بدهم.

وی باخت مقابل تراکتورسازی را بدشانسی خواند و یادآور شد: دو تعویض اجباری داشتیم و نیاز داریم با وجود بازیکنان جوان به نتیجه برسیم و نباید اعتماد به‌نفس خود را از دست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی به آینده این تیم خوشبین است و گفت: نیاز به افزایش تعداد بازیکنان جوان داریم و از هواداران می‌خواهم پشت تیم خود باشند ضمن اینکه وقتی تیمی بازنده می‌شود تمام کاسه و کوزه‌ها بر سر مربی و سرمربی می‌شکند و من برای هواداران ناراحتم.

وی شرایط مالی را در وضعیت تیم ملوان تاثیرگذار دانست و یادآور شد: تراکتورسازی چهار بازیکن خارجی 5 میلیاردی دارد اما توان ما همین قدر است و موقعیت مالی خوبی نداریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها