أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۲۹۶۶
زمان انتشار: ۲۳:۱۰     ۰۹ آذر ۱۳۹۴
یک دستفروش فوت شده بازی پرسپولیس و نفت
بنابر خبری که از سوی چند هوادار پرسپولیس به سایت ورزش سه رسیده، تماشاگر فوت شده یکی از دستفروشان این ورزشگاه بوده است.
به گزارش پایگاه 598، بنابر گزارش های مردمی او در اواسط نیمه اول غش می کند و حضور با تاخیر ماموران اورژانس باعث فوت وی می شود.

به نقل از یک شاهد عینی، این اتفاق حول و حوش دقیقه 33 و جلوی در ورودی تماشاگران به سکوها بوده است، وی که کاور مخصوص فروشنده های ورزشگاه را به تن داشت پس از افتادن بر روی زمین، بیهوش شد و تعدادی از تماشگران و لیدرها به دور وی جمع شدند و بعد از این اتفاق ماموران اورژانس را در جریان گذاشتند.

شاهد حاضر در ورزشگاه ادامه داد: وی دقایقی بر روی زمین افتاده بود و ماموران هنوز نرسیده بودند تا اینکه گل پرسپولیس به ثمر رسید و بعد از آن سکوها کاملا شلوغ شد، در میان شلوغی یکی از ماموران اورژانس به آرامی از سکوها بالا آمد و پس از معاینه احتمالا متوجه شد که وی فوت کرده... بهرحال مدتی گذشت تا تیم اورژانس با نفرات کامل به محل حادثه رسید و فرد متوفی با برانکارد به آمبولانس منتقل شد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها