أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۲۹۷۸
زمان انتشار: ۰۱:۰۷     ۱۰ آذر ۱۳۹۴
کارلوس کی روش می خواهد یک دستیار ایرانی به کادر فنی اش اضافه کند.
به گزارش پایگاه 598، بلافاصله پس از خداحافظی جواد نکونام از تیم ملی، شایعه حضور او در کار فنی کی روش مطرح شد. ماههاست که این شایعه همچنان شنیده می شود اما این بازیکن هنوز از فوتبال خداحافظی نکرده و در لیگ برتر به کارش ادامه می دهد.

بارها کارلوس کی روش اعلام کرده نکونام را برای کادر فنی ایران می خواهد و این بازیکن هم گفته دوست دارد به تیم ملی کمک کند اما برای همه جای ابهام دارد که این وسط چرا اتفاقی نمی افتد؟ گویا مشکل اصلی به فدراسیون فوتبال بازمی گردد. علیرغم درخواست های مکرر کی روش و ابراز تمایل نکونام، کفاشیان یا هر شخص دیگری از فدراسیون فوتبال مذاکره ای با این بازیکن نداشت.

در آخرین جلسه ای که دو طرف برگزار کردند، کفاشیان رو به سرمربی تیم ملی گفت: «باید دستیار ایرانی به کادرتان اضافه کنید...» که کی روش با جدیت پاسخ می دهد: «من یک نفر را می خواهم که او هم جواد نکونام است. آیا تا به حال یک بار با او تماس گرفته اید و پیشنهاد داده اید؟!» کفاشیان هم پاسخی به سوال کی روش نمی دهد اما گویا پس از این جلسه با جواد نکونام تماس می گیرد. البته هنوز کسی نمی داند در نهایت نکونام دستیار کی روش می شود یا نه. او در یکی از مصاحبه های خود گفت دوست دارد فعلا بازی کند و این توانایی را در خود می بیند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها