أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۲۹۹۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۱۰ آذر ۱۳۹۴
حساب کاربری بسیاری از افرادی که در صفحات توئیتری به نامه امام خامنه‌ای به جوانان غربی اشاره کرده و لینک آن را در اختیار سایرین قرار می‌دهند، مسدود می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، از روز گذشته که دومین نامه حضرت امام خامنه‌ای به جوانان غربی منتشر شده است، بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی توئیتر نیز در فضای مجازی به گفتگو درباره آن و نیز بازنشر محتوای این نامه پرداخته‌اند.

در این میان وب‌سایت توئیتر در اقدامی تأمل برانگیز حساب آن دسته از کاربرانی را که لینک این نامه در پایگاه اینترنتی khamenei.ir را منتشر می‌کنند، به حالت تعلیق در می‌‌‌آورد.

در پیامی که به این کاربران ارسال می‌شود از آنها خواسته شده تا متعهد شوند "درباره آنچه توئیت می‌کنند مواظب بوده و رفتار خود را در استفاده از توئیتر تغییر دهند."

مقامات مسئول این شبکه اجتماعی هنوز واکنشی به این اقدامات نشان نداده‌‌اند.


اقدام تأمل برانگیز توئیتر درباره نامه رهبر انقلاب

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها