يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۳۰۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۱۰ آذر ۱۳۹۴
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اشراف اطلاعاتی نیروی دریایی ارتش در منطقه گشت‌زنی در شمال اقیانوس هند صدردرصدی است و ما تمام تحرکات را رصد می‌کنیم.
به گزارش پایگاه 598، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز در مراسم الحاق سه دستاورد جدید این نیرو به ناوگان جنوب نداجا با اشاره به دیدار دو روز پیش فرماندهان نیروی دریایی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا گفت: حضرت آقا در این دیدار یک جمله کلیدی فرمودند و نقشه راه ما نیز همان خواهد بود. ایشان فرمودند دسترسی به جایگاه متناسب با شان تاریخی ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران از وظایف و ماموریت‌های نیروی دریایی است و بر همین اساس آینده و چشم‌انداز ما همین بیان معظم‌له خواهد بود.

وی افزود: ما تمام هدف و تلاش خود را بر این هدف معطوف کرده و خواهیم کرد و باید متوجه باشیم که مسئولیت سنگینی در این راستا بر دوش ما قرار دارد.

دریادار سیاری با اشاره به ماموریت تجهیزات محور نداجا گفت: ما براساس این چشم‌انداز ماموریت خود را تا مدار 10 درجه امتداد داده‌ایم و قطعا برای ادامه این راه باید تجهیزات مورد نیاز را فراهم کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش عمردهی انقلابی به تجهیزات و ساخت تجهیزات جدید را دو هدف اساسی نیروی دریایی دانست و گفت: باید پس از صرف عمر قانونی تجهیزات تلاش مجددی بکنیم تا به تجهیزاتی که فرسوده شده‌اند عمر انقلابی بدهیم اینکه یک هواپیما و یا بالگرد ما پس از 18 سال عملیاتی می‌شود یعنی اینکه یک عمر انقلابی به آن داده شده است.

دریادار سیاری در بخش دیگری از سخنانش با بیان این مطلب که نیروی دریایی تمام تحرکات دشمنان را در شمال اقیانوس هند رصد می‌کند گفت: اشراف اطلاعاتی ما در مناطق گشت‌زنی صددرصدی است و به جرات ادعا می‌کنیم که به جایگاهی رسیده‌ایم که آمادگی داریم در برابر هر تهدیدی بایستیم و به هیچ کس اجازه ندهیم که با زیاده‌خواهی به منافع جمهوری اسلامی ایران تعرضی داشته باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها