يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۳۰۴۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۱۰ آذر ۱۳۹۴
واکنش طنز مهراب قاسم‌خانی به اظهارات اخیر رئیس کل بانک مرکزی:
نویسنده طنز کشورمان درباره اظهارنظر رئیس کل بانک مرکزى مبنی بر زیر نظر گرفتن نوسانات بازار ارز نوشت: فرق زیر نظر گرفتن با الکى نشستن و نگاه کردن چیست و زیر نظر گرفتن با زیر نظر نگرفتن چه تفاوتى در نوسانات قیمت ارز دارد؟

به گزارش پایگاه 598، مهراب قاسم‌خانی نویسنده برنامه‌های طنز کشورمان در پست اخیر اینستاگرامش به نوسانات قیمت ارز واکنش نشان داد.

وی در صفحه شخصی خود نوشت: امروز توى خبرها خوندم که قیمت دلار رسید به سه هزار و هفتصد تومن و اولش خیلى ناراحت شدم از این که ارزش پولمون روز به روز داره کمتر میشه ولى بعدش یه مصاحبه خوندم از رئیس بانک مرکزى که گفتن این اتفاق در بازار ارز خیلى طبیعیه و بعدش هم اضافه کردن که بانک مرکزى همه نوسانات بازار ارز رو زیر نظر داره. راستش از اونجایى که من در بحث هاى کلان اقتصادى از بیخ شوتم هیچى از این ماجرا نفهمیدم و یه سرى سوال توى ذهنم ایجاد شد که مطرح میکنم:
سوال اول: این که دلار سه هزار و هفتصد تومن طبیعیه معنیش اینه که وقتى هزار تومن بود غیر طبیعى بود؟
سوال دوم: اگه دلار چهار یا پنج هزار تومن بشه بازم طبیعیه؟
سوال سوم: این که طبیعیه معنیش اینه که چیز خوبیه و باید خوشحال باشیم؟
سوال چهارم: این که ما اگه قبلاً هزار دلار داشتیم یعنى یه میلیون داشتیم و الان اگه هزار دلار داشته باشیم یعنى سه میلیون و هفتصد هزار تومن داریم یعنى ما الان پولدار تر شدیم؟
سوال پنجم: زیر نظر داشتن در بحث کلان اقتصادى چه جور کاریه و اونى که زیر نظر گرفته دقیقاً داره چیکار میکنه؟
سوال ششم: فرق زیر نظر گرفتن با الکى نشستن و نگاه کردن چیه و اصولاً زیر نظر گرفتن با زیر نظر نگرفتن چه تفاوتى در نوسانات قیمت ارز میکنه؟
سوال هفتم: این که بانک مرکزى نوسانات رو زیر نظر گرفته یعنى خوبه و باید خیالمون راحت باشه؟

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها