يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۳۰۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۱۰ آذر ۱۳۹۴
علی اکبر ولایتی پس از دیدار با مقامات بلندپایه لبنان بر سر مزار شهید عماد مغنیه از فرماندهان برجسته حزب الله حضور یافت.
به گزارش پایگاه 598، علی اکبر ولایتی مشاور بین الملل مقام معظم رهبری پس از دیدار با مقامات بلندپایه لبنان بر سر مزار شهید عماد مغنیه از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان حضور یافت.

ولایتی بر سر مزار شهید عماد مغنیه+عکس

علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در سفر رسمی به سوریه و لبنان با بشار اسد رئیس جمهور سوریه، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و دیگر شخصیت های بلندپایه این کشور از جمله تمام سلام نخست وزیر لبنان دیدار کرد.

ولایتی در این دیدار با سید حسن نصرالله به تحولات میدانی منطقه و اقدامات انجام شده اشاره کرد و اظهار داشت: تحولات میدانی منطقه و پیروزی‌های اخیر نتیجه پایمردی و استقامت جمهوری اسلامی ایران، حزب‌الله، ملت و دولت سوریه، لبنان، عراق و روسیه است و امیدواریم شاهد توفیقات و پیروزی‌های روزافزون باشیم.

وی ادامه داد: یقیناً نابودی نقشه‌های شوم توطئه‌گران و جنایات جریانات افراطی و تکفیری و تروریسم محقق خواهد شد.

در این دیدار، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله نیز ضمن خوش‌‌آمدگویی گزارشی از تحولات منطقه‌ای و میدانی ارائه کرد و در ادامه در زمینه‌های مختلف بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها