يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۳۱۰۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۱۰ آذر ۱۳۹۴
ژنرال ارشد اسرائیل به تغییرات عمده در منطقه و اعمال دکترین جنگ نیابتی از سوی ایران را موجب نگرانی بیش از پیش نیروهای نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی خواند.
به گزارش پایگاه 598، گزارش روزنامه تایمز اسرائیل، نامیر شایون از فرماندهان ارشد ارتش اسرائیل گفت: خاورمیانه‌ای که ما امروزه شاهد آن هستیم، با گذشته تفاوت بسیار زیاد دارد. تفکرات مقام‌های مذهبی ایران، منطقه را تحت تأثیر خود قرار داده است.
 
وی افزود: ایران تلاش می‌کند با استفاده از دکترین جنگ نیابتی، درگیری‌ها را تا آنجا که امکان دارد از مرزهای خود دور نگاه دارد. نیروها و هم پیمانان ایران در سراسر خاورمیانه فعال هستند و این بسیار نگران کننده است.
 
اظهارات این نظامی صهیونیستی درباره دور شدن تهدیدها از مرز ایران در حالی است که برخی عناصر کج فهم یا مأموریت‌دار داخلی مدعی‌اند مسئله سوریه و لبنان و فلسطین به ما ربطی ندارد و چرا باید ایران در منطقه هزینه کند؟ همین طیف در فتنه آمریکایی- صهیونیستی ۸۸ شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دادند، حال آن که نیروهای مجاهد در منطقه با کشیدن ترمز آمریکا و اسرائیل در حقیقت به تأمین امنیت ما کمک می‌کنند. البته این واقعیت غیر از مسئولیت اسلامی و انسانی در دفاع از مظلومان و حرم اهل بیت علیهم‌السلام در سوریه و عراق است.


منبع:کیهان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها