يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۳۱۰۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۱۰ آذر ۱۳۹۴
مراسم معرفی برترین های فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ فوتبال اسپانیا، ساعت ۳۰ بامداد در مادرید برگزار شد و طی آن، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید، جوایز را بین خود تقسیم کردند.
به گزارش پایگاه 598، بارسلونا به عنوان قهرمان فصل گذشته لالیگا، ۵ جایزه اصلی را از آن خود کرد و ۳ جایزه نیز به رئال مادرید رسید که نایب قهرمان شده بود. در این مراسم، اولین جایزه به سرخیو راموس به عنوان بهترین مدافع لالیگا رسید؛ او در رقابت با پیکه و اوتامندی برنده این عنوان شد. 
 
 
در ادامه، کلودیو براوو از بارسلونا، عنوان بهترین دروازه بان فصل را از آن خود کرد؛ او در رقابت با دیگو آلوز و آسنخو، این جایزه را تصاحب کرد. 
 
 
عنوان بهترین هافبک فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ لالیگا نیز به خامس رودریگز از رئال مادرید رسید؛ رقبای او اینیستا و گریزمان بودند.
 
 
نیمار نیز به عنوان بهترین بازیکن اهل آمریکای جنوبی و فقولی، ستاره الجزایری باشگاه والنسیا نیز بهترین بازیکن آفریقایی لالیگا انتخاب شد. 
 

 

عنوان بهترین مهاجم و بهترین بازیکن فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ لالیگا نیز به مسی رسید؛ او در رقابت با سوارز و رونالدو این عنوان را کسب کرد. 
 
 
 
کریستیانو رونالدو نیز از جوایز این مراسم بی نصیب نماند. او که البته در این مراسم حضور نداشت، به عنوان بازیکن محبوب فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ لالیگا از نگاه هواداران برگزیده شد. لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا نیز بهترین مربی فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ لالیگا معرفی شد.
 
لیست کامل به شرح زیر است:
 
بهترین دروازه بان: کلودیو براوو (بارسلونا)
بهترین مدافع: سرخیو راموس (رئال مادرید)
بهترین هافبک: خامس رودریگس (رئال مادرید)
بهترین مهاجم: لیونل مسی (بارسلونا)
بهترین مربی: لوئیس انریکه(بارسلونا)
بهترین بازیکن آفریقایی: سفیان فغولی (والنسیا)
بهترین بازیکن آمریکای جنوبی: نیمار (بارسلونا)
بازیکن محبوب هواداران: کریستیانو رونالدو (رئال مادرید)
بهترین بازیکن سال: لیونل مسی (بارسلونا)
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها