يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۳۱۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۱۰ آذر ۱۳۹۴
رجب طیب اردوغان رئیس‎جمهور ترکیه گفته است که این کشور نمی‌خواهد به خاطر مسائل اخیر با روسیه تنش داشته باشد
به گزارش پایگاه 598، به نقل از پرس تی وی، اردوغان امروز با باراک اوباما، همتای امریکایی خود در حاشیه نشست بین‌المللی تغییرات آب و هوا در پاریس، پایتخت فرانسه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر پایه گزارش‌ها، وی در این دیدار بر لزوم آرام کردن اوضاع میان ترکیه و روسیه تاکید کرده است.

آنکارا سوم آذر به بهانۀ این که بمب‌افکن سوخوی 24 روسیه حریم هوایی ترکیه را نقض کرده است، این هواپیمای نظامی را هدف قرار داد؛ در این سانحه یک خلبان روس کشته شد.

روسیه با ردّ ادعای ترکیه اعلام کرد، این بمب افکن وارد حریم هوایی این کشور نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها