أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۳۱۲۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۱۰ آذر ۱۳۹۴
جوانهای غرفه «Letter 4 U» در مسیربین المللی نجف تا کربلا، نامه دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به جوان‌های اروپایی را به دست راهپیمایان خارجی‌ این مسیر می‌رسانند.
به گزارش پایگاه 598، چند سالی است، روز اربعین و مسیر نجف تا کربلا بین المللی شده است. غیر از ایرانی‌ها و عراقی‌ها، زواری از کشورهای مختلف دنیا مانند استرالیا، کانادا، اسپانیا، هلند، ترکیه، آلمان، نیجریه و ... دوشادوش هم در طریق الحسین قدم می زنند.

توزیع نامه رهبر انقلاب میان راهپیمایان خارجی‌ اربعین+عکس

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی، دو روز قبل نامه‌ی دومشان خطاب به جوانان اروپایی را منتشر کردند. نامه‌ای که با بایکوت رسانه‌های خارجی همراه بوده است.

توزیع نامه رهبر انقلاب میان راهپیمایان خارجی‌ اربعین+عکس

«نامه رهبر انقلاب به دست آزادی خواهان جهان خواهد رسید. رسانه های غربی همانطور که نمیتوانند راهپیمایی عظیم اربعین را پنهان کنند، نخواهند توانست این نامه را بایکوت رسانه ای کنند.» اینها را جوانهایی می‌گویند که نامه رهبری را به دست راهپیمایان طریق الحسین (ع) می‌رسانند.

توزیع نامه رهبر انقلاب میان راهپیمایان خارجی‌ اربعین+عکس

«Letter 4 U» عنوان غرفه ای نزدیک موکب امام رضا (ع) است. جوانهای این غرفه خارجی ها را با پلاکارد و فریاد به سمت خود جلب می‌کنند و نامه رهبر انقلاب را به دستشان می‌رسانند.

توزیع نامه رهبر انقلاب میان راهپیمایان خارجی‌ اربعین+عکس
منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها