أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۳۱۲۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۱۰ آذر ۱۳۹۴
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: خانواده‌های 5 نفر دیگر از مفقودین حادثه منا برای انجام آزمایشات دقیق‌تر به عربستان اعزام شدند.
به گزارش پایگاه 598، سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به  آخرین وضعیت مفقودین حادثه منا اظهار کرد: بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده متاسفانه هنوز از سرنوشت 13 نفر از حاجیانی که در حادثه منا حادثه دیده‌اند، اطلاعاتی در دست نداریم.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس برای انجام آزمایشات دقیق‌تر به منظور شناسایی مفقودین، بستگان 5 نفر از این افراد به عربستان اعزام شده اند.

اوحدی تاکید کرد: در تلاش هستیم تا زمینه برای اعزام خانواده‌های مفقودین دیگر نیز به عربستان سعودی فراهم شود تا بتوانیم هر چه سریع‌تر وضعیت کسانی که هنوز اطلاعاتی از آنان در دست نیست را مشخص کنیم.

رئیس سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه پیگیری‌ها با شناسایی آخرین مفقود ایرانی این حادثه با قوت ادامه می‌یابد، تصریح کرد: چندی پیش نیز خبری مبنی بر شناسایی 7 نفر از مفقودین گلستانی منتشر شد که این مفقودین قبلا شناسایی و اعلام شده بودند و  ارتباطی به 13 مفقود حال حاضر ندارند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها