أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۳۱۳۰
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۱۰ آذر ۱۳۹۴
داوود عابدی تهیه‌کننده برنامه دوربین خبرساز عنوان کرد در مقابل برخورد سوشا مکانی دروازه‌بان پرسپولیس واکنش نشان خواهد داد.
به گزارش پایگاه 598، در خبرهای بعد از بازی سپاهان و نفت باخبر شدیم مکانی که به شدت از تساوی مقابل نفت ناراحت بود، از سماجت خبرنگاری که با دوربین او را تعقیب می‌کرد عصبانی شد و ضربه‌ای به دوربین او زد که با واکنش فیلم‌بردار همراه شد. این مشاجره در نهایت با وساطت کریم باقری به پایان رسید و سوشا به اتوبوس تیم رفت.

داوود عابدی تهیه‌کننده برنامه دوربین خبرساز در این مورد گفت: بعد از برخورد سوشا با تصویربردار ما در استادیوم، خبرنگار از ورزشگاه به من زنگ زد و جریان را تعریف کرد. البته همکاران ما رعایت اخلاق و متانت را کردند. متاسفانه ما از این برخوردها زیاد می‌بینیم.

او ادامه داد: در حالی که دوربین ما بعد از بازی مثل همیشه مشغول فیلم‌برداری از حواشی بوده و قصد داشته تا از اتوبوس پرسپولیس در حالی که از استادیوم خارج می‌شود فیلم بگیرد، یکدفعه سوشا بی دلیل به فیلم‌بردار ما حمله می‌کند و ضربه‌ای به دوربین او می زند.

وی افزود: دروازه بان پرسپولیس گفته شبکه خبر حق ندارد از هر چیزی فیلم‌برداری کند و تصویربردار ما باید دوربینش را خاموش کند. علت این رفتار سوشا مکانی تا الان برای ما عجیب است. چون دوربین ما مثل همیشه داشته فیلم می‌گرفته و از جای خاصی هم فیلم‌برداری نکرده که غیرقانونی باشد یا اینکه حتی دوربین ما سوشا را هم تعقیب نمی‌کرده که بگوییم او عصبی شده است و عکس‌العمل نشان داده است.
 
عابدی با اشاره به اینکه خودش فیلم این درگیری را دیده است، گفت: من به راحتی از این برخورد نمی‌گذرم. خود من بعد از حضور تصویربردارمان در شبکه خبر فیلم این اتفاق را دیدم همکاران ما هیچ کار بدی انجام نداده بودند. اگر هم اینطور بود وظیفه بازیکن نبوده که بخواهد عکس‌العملی نشان دهد و مسوولین باید تذکر می‌دادند. من برای اینکه این اتفاقات باز هم رخ ندهد به مسوولان پرسپولیس و مدیران ارشد خودم خبر دادم تا با این مساله رسیدگی کنیم.

او با اشاره به رفتار غیر ورزشی سوشا گفت: همان‌طور که هر بازیکنی بخشی از یک تیم است تصویربردار ما هم بخشی از تیم دوربین خبرساز شبکه خبر است. هرکسی بایدشان جایگاهش را حفظ کند و این درست نیست که بازیکن ناراحتی‌اش از باخت و تساوی و برد را بخواهد سر عوامل ما خالی کند. لطفاً از قول من بنویسید که حتماً به این حرکت غیرورزشی عکس‌العمل نشان می‌دهیم.
منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها