کد خبر: ۳۵۳۱۳۶
زمان انتشار: ۱۷:۰۰     ۱۰ آذر ۱۳۹۴
سرمربی استقلال در حال حاضر تمام اولویت خود را روی جذب یک بازیساز و یک مدافع کناری گذاشته است.

به گزارش پایگاه 598، نقل و انتقالات زمستانی نزدیک است و در این بین باشگاه‌ها به تکاپو افتاده‌اند تا نفرات مازاد خود را کنار گذاشته و برای نیم‌فصل دوم بازیکنان مدنظرشان برای تقویت تیم را جذب کنند.

 

یکی از این تیم‌ها استقلال، مدعی نخست قهرمانی و صدرنشین لیگ است که برنامه‌های زیادی برای تکمیل لیست نفرات بزرگسالش دارد به خصوص که با رفتن ریوالدو و جاسم کرار، در حال حاضر چند جای خالی هم در لیست خود دارد و می‌تواند به راحتی بازیکن جدید جذب کند.

 

در شرایطی که استقلال روزهای خوبی را سپری می‌کند و پرویز مظلومی هم تقریباً ترکیب اصلی خود را شناخته اما با این حال ضعف‌هایی در تیم می‌بیند که به همین خاطر سخت در تلاش است تا بازیکنان مد‌نظر خود را برای نیم‌فصل دوم جذب کند. تعدادی از بازیکنان نتوانسته‌اند انتظارات سرمربی را برآورده کنند به همین خاطر تنها یک گام با خداحافظی از اردوی آبی‌پوشان فاصله دارند.

 

در حال حاضر سه بازیکن استقلال روی لبه تیغ هستند و هیچ بعید نیست در نیم‌فصل جای خود را به بازیکنان جدیدی بدهند. آرش برهانی، وحید طالب‌لو و میلاد فخرالدینی جدی‌ترین نام‌هایی هستند که سر زبان‌ها افتاده‌اند و احتمال اینکه در لیست مازاد قرار بگیرند، وجود دارد. البته از این جمع شرایط طالب‌لو کمی متفاوت است و اگر باشگاه بتواند جوان خوبی در پست گلر جذب کند، نام او را از لیست خارج خواهد کرد.

 

حتی اگر فرض را بر این بگیریم که از این جمع سه نفره تنها دو نفر از لیست خارج شوند، با احتساب رفتن کرار و ریوالدو، استقلال صاحب 4 جای خالی می‌شود؛ ضمن اینکه یک سهمیه فیفا هم دارد که دست پرویز مظلومی را برای ایجاد تغییرات کلی و جذب بازیکنان جدید باز می‌گذارد.

 

سرمربی استقلال در حال حاضر تمام اولویت خود را روی جذب یک بازیساز و یک مدافع کناری گذاشته است و در این بین گزینه‌های داخلی خوبی را نیز به باشگاه معرفی کرده که فصل خوبی را تا به اینجا سپری کرده‌اند ضمن اینکه بر خلاف تمام حرف و حدیث‌هایی که شنیده می‌شد، یک گزینه خوب خارجی را نیز به باشگاه معرفی کرده تا بعد از تحقیق و بررسی، زمینه جذب او نیز فراهم شود.

 

البته جذب این هافبک خارجی منوط به ناکامی در خرید هافبک داخلی مد‌نظر این مربی است تا مشکل بازیسازی در میانه میدان استقلال به حداقل برسد. شاید بد نباشد بدانید گزینه‌های مد‌نظر سرمربی استقلال همگی از تیم‌های بالانشین جدول هستند اما چون استقلالی‌ها نمی‌خواهند مشکلی در راه جذب آنها فراهم شود، از رسانه‌ای شدن نام‌شان خودداری کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها