أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۳۱۴۶
زمان انتشار: ۱۸:۱۷     ۱۰ آذر ۱۳۹۴
کشف یک بسته انفجاری در یک خودروی پارک شده در فرودگاه صوفیه بلغارستان باعث تخلیه بخشی از آن و اختلال در عملیات ترانزیتی شد.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از راشاتودی، کشف یک بمب در یک خودروی ون در پارکینگ فرودگاه صوفیه بلغارستان منجر به بروز ترس و وحشت در فرودگاه و تخلیه فوری بخشی از آن شد.

دانیلا ولولا، سخنگوی فرودگاه صوفیه گفت: «یک وسیله انفجاری در یک خودروی ون کشف شد». وی افزود که پلیس در حال تلاش برای خارج کردن بمب از محوطه فرودگاه و خنثی‌سازی آن است.

با این حال هریستو استریونوف، مدیرعامل فرودگاه صوفیه به شبکه تلویزیونی «کانال 3» گفت که هیچ وسیله انفجاری کشف نشده است. وی افزود که این خودروی ون که دارای پلاک بلژیک است براساس رویه‌های استاندارد بازرسی شد.

پلیس بلغارستان پیشتر و زمانی که بسته‌های مشاهده شده در خودروی ون چک شده بود، بخشی از ترمینال شماره 1 فرودگاه را تخلیه کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها