أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۳۱۴۸
زمان انتشار: ۱۸:۳۲     ۱۰ آذر ۱۳۹۴
یکی از منحرفین اخلاقی گریخته به خارج با ورود به اسرائیل و به پاس دریافت روادید عبور ستاره داوود را بر گردن خود مزین کرد.

به گزارش پایگاه 598، «پیام فیلی»یکی از منحرفین اخلاقی که  گریخته به خارج از ایران با ورود به اسرائیل به پاس دریافت روادید عبور ستاره داوود را برگردن خود خالکوبی کرد.

به نوشته روزنامه «تایمز اسرائیل» فیلی روز یکشنبه با ورود به اسرائیل در نمایشنامه‌ای با مضامین همجنسبازان حضور یافت و سپس در روز بعد در گفت‌‌وگو با شبکه ۱۰ تلویزیون اسرائیل در حالی که ستاره داوود را بر گردن خود زده بود ، گفت که اسرائیل برای من جاذبه‌های فراوانی دارد و برای من بهترین سرزمین در کره زمین است.

فیلی در بخشی از این گفت‌وگو افزود: «مردم ایران تنفری از ملت اسرائیل ندارند و البته چنین حسی در مورد دید  مردم اسرائیل به مردم ایران نیز صدق می‌کند.»

شاعر همجنسگرای ایرانی پس از رسیدن به آرزویش: تل آویو بهترین مکان زمین است+ تصاویر

وی هفته گذشته به طور مستقیم از سوی «سیلوام شالوم» از وزرای کابینه رژیم اسرائیل روادید حضور به سرزمین‌های اشغالی را دریافت کرد. نامبرده پیشتر نیز با وبگاه‌های صهیونیستی چندین مصاحبه انجام داده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها