أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۳۱۵۰
زمان انتشار: ۲۱:۵۵     ۱۰ آذر ۱۳۹۴
به دنبال انتشار شایعه‌ای مبنی بر بمب‌گذاری در ایستگاه متروی شهید حقانی در شبکه‌های مجازی، پلیس تهران ضمن تکذیب این شایعه، خبر از شناسایی بازنشردهندگان شایعه داد

به گزارش پایگاه 598، خبر بمب‌گذاری در ایستگاه متروی حقانی توسط پلیس تهران تکذیب شد.

به دنبال انتشار چنین شایعه‌ای در شبکه‌های اجتماعی پلیس پایتخت این شایعه را تکذیب و از برخورد با عاملان نشر چنین اکاذیبی در فضای مجازی خبر داد.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ هم‌اینک خبر از شناسایی بازنشردهندگان شایعه بمب‌گذاری در متروی حقانی داد و اعلام کرد: عاملان این شایعه شناسایی شدند و به زودی دستگیر می‌شوند.

براساس اعلام پلیس این افراد که اقدام‌شان موجب جریحه‌دار شدن امنیت روانی جامعه و همچنین سبب نگرانی شهروندان شده است به زودی دستگیر خواهند شد.

پلیس تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد که اخبار را از مبادی رسمی و خبرگزاری‌های معتبر پیگیری کرده و به شایعه‌پردازان هشدار داد که پلیس با آنها قطعاً برخورد خواهد کرد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران تأکید کرد که پایتخت در امنیت کامل است و دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با اشراف کامل اطلاعاتی وظایف خود را انجام می‌هند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها