امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۵۳۶۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۱۵ آذر ۱۳۹۴
سرپرست تیم سایپا گفت: «باز دم رافا بنیتس گرم که ماجرای حذف رئال را گردن گرفت اما منصوریان مرا مقصر دانست.»
به گزارش پایگاه 598، اصغر حاجیلو که در زمان سرمربیگری علیرضا منصوریان در تیم ملی امید سرپرست تیم بود و پس از حذف تیم امید به خاطر دو اخطاره بودن کمال کامیابی نیا از سوی منصوریان به‌عنوان یکی از مقصران معرفی شد درباره حذف تیم رئال مادرید از جام حذفی اظهار داشت: «من از منصوریان هیچ دلخوری ندارم. او یکی از مربیان آینده‌دار فوتبال ماست. ضمن اینکه در کنار افشین قطبی و کارلوس کی‌روش کار کرده و همچنین در 2 سال گذشته در تیم نفت تجربه‌های خوبی هم به دست آورده است. با این حال رافا بنیتس سرمربی رئال در حذف این تیم خودش را مقصر دانسته و این ماجرا را به گردن گرفته است. بنیتس سرمربی دل‌داری است که چنین کاری کرده است.»

 

وی افزود: «من خودم طرفدار رئال مادرید هستم و بنیتس را هم دوست دارم و با این کارش بیش از گذشته به او علاقه پیدا کردم. به هر حال رئال مادرید که سرپرست ندارد و خود سرمربی و دستیارانش اشتباه‌شان را پذیرفته‌اند. در ماجرای تیم امید دیواری کوتاه‌تر از دیوار من نبود. دیوار خانه من فقط یک سانتیمتر است. به همین خاطر هم در ماجرای حذف امید من مقصر شدم اما پس از آن علیرضا منصوریان حتی قلیان کشیدن بازیکنان تیم امید را هم گردن گرفت و در برنامه 90 از این بابت عذرخواهی کرد.»

 

حاجیلو یک بار دیگر به آن اتفاقات اشاره کرد: «در آن زمان فریدون معینی نامه‌ای که از AFC برایش آمده بود که کامیابی‌نیا را محروم اعلام کرده بود در کشویش انداخت و به استرالیا رفت تا فرزندش را ببیند. مربی سابق هم بحث محرومیت کامیابی‌نیا را به منصوریان نگفته بود. کادر فنی امید هم فقط به فکر آنالیز فنی بود و هیچ توجهی به اسامی و اخطارها نکرده بود.»

 

سرپرست فعلی سایپا ادامه داد: «باور کنید در همان زمان ناصر حجازی خدا بیامرز تازه از دنیا رفته بود و من استعفا داده بودم و منصوریان می‌خواست محمد زادمهر را به‌عنوان سرپرست بیاورد. می‌توانید بحث استعفایم را از مهدی محمدنبی بپرسید. حتی نامه‌ای که برای بهرام افشارزاده در مورد استعفایم نوشته بودم وجود دارد. او آن زمان دبیر کمیته ملی المپیک بود اما در نهایت قرار شد من همان یک بازی را به‌عنوان سرپرست روی نیمکت امید بمانم و بعد بروم.»

 

حاجیلو تصریح کرد: «با این حال بعد از حذف تیم امید دیدم در برنامه 90 همه به من حمله می‌کنند و چون دیوار خانه من فقط یک سانتیمتر بود و هیچ کسی هم نبود این ماجرا را گردن بگیرد من این مساله را گردن گرفتم و فردین‌بازی درآوردم. خدا بیامرز فردین به خاطر ما مرد. باز دم رافا بنیتس گرم که ماجرای حذف رئال را گردن گرفت و به هیچ کسی نگفت که تو مقصری. البته این اتفاقی که در رئال مادرید افتاد نشان می‌دهد که در فوتبال این مسائل گاهی اوقات پیش می‌آید زیرا آنقدر شلوغی در فوتبال است که حتی در بهترین باشگاه دنیا مثل رئال مادرید هم شاهد چنین اتفاقی هستیم. با حذف رئال مادرید دیوارهای خانه من هم 3-2 سانتیمتری بلندتر شد.»


منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها