امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۵۳۸۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۱۶ آذر ۱۳۹۴
پیکر مطهر اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر صبح امروز در آیینی با شکوه و با حضور گسترده و کم‌نظیر مردم ولایتمدار استان بوشهر تشییع شد.

به گزارش پایگاه 598، صبح امروز پیکر پاک و مطهر شهید محمد احمدی جوان نخستین شهید مدافع حرم استان بوشهر با حضور گسترده و پرشور مردم قدرشناس و ولایتمدار استان بوشهر از سپاه شهرستان بوشهر تشییع شد و پس از مراسم پیکر وی برای تدفین به روستای زادگاهش در باشی تنگستان منتقل شد.

از ساعت‌ها قبل از آغاز مراسم تشییع پیکر شهید احمدی جوان، قشرهای مختلف مردم از شهرها و روستاهای دور و نزدیک حود را به بوشهر و بسیج مرکزی رسانده بودند تا در این آیین باشکوه حضور یابند.

علاوه بر مردم و مسئولان، خانواده و دوستان نزدیک شهید احمدی جوان نیز در این مراسم حضور داشتند، قرائت زیارت عاشورا و مداحی فضایی معنوی را به مراسم تشییع پیکر شهید احمدی جوان داده بود و جمعیت حاضر در بسیج مرکزی که تا خیابان امام خمینی هم ادامه داشت هم‌صدا با نوحه‌خوان مراسم، زیارت عاشورا را قرائت کردند.

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شده بود، پس از قرائت زیارت عاشورا، پیکر مطهر شهید احمدی جوان به روی دستان مردم ولایتمدار استان بوشهر به سمت خیابان توحید منتقل شد.

حجم جمعیت حاضر در این مراسم به حدی بود که تا ساعت‌ها بخش‌هایی از خیابان امام خمینی بوشهر مسدود شده بود و حرکت پیکر شهد از خیابان توحید دنبال شد.

پس از پایان این مراسم پیکر شهید احمدی جوان برای دفن به روستای باشی در شهرستان تنگستان منتقل شد.

شهید محمد احمدی جوان متولد 1369 اهل روستای باشی از توابع دلوار است که در روز تاسوعا در حومه حلب در کشور سوریه در حال امدادرسانی و کمک به یک مجروح توسط تکفیری‌ها مورد اصابت ترکش قرار گرفت و مجروح شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها