امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۵۴۰۵۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۱۷ آذر ۱۳۹۴
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از انسداد 8 محور مواصلاتی به دلیل برف و کولاک شدید خبر داد و گفت: تردد خودروها در محورهای برفگیر فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است؛ در غیر اینصورت پلیس از ادامه تردد جلوگیری می کند.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت:‌ در حال حاضر در محورهای مشهد به فریمان،‌ چناران، تربت حیدریه، مشهد ـ نیشابور و نیشابور ـ‌ سبزوار در استان خراسان رضوی بارش برف جریان داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا  تصریح کرد: در محورهای طبس ـ ده‌محمد و طبس ـ دیهوک در استان خراسان جنوبی نیز بارش برف اعلام شده است.

این مقام ارشد راهور ناجا اکثر محورهای استان‌های خراسان رضوی و خراسان جنوبی را دارای بارش باران عنوان کرد و گفت: اکثر محورهای استان‌های زنجان و قزوین دارای یخ‌زدگی و تردد با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی افزود: گردنه‌های خونیک و ثمن‌چاهی در استان خراسان جنوبی دارای مه‌گرفتگی است؛ همچنین محور نهبندان ـ شهداد دارای گرد و خاک شدید است.

سرهنگ رحمانی به انسداد محورهای مواصلاتی کشور به دلیل برف و کولاک شدید اشاره و تصریح کرد: آزادراه همدان ـ تهران، آزادراه قزوین ـ زنجان، قزوین ـ همدان، قزوین ـ رشت، شاهرود ـ توسکستان و آزادشهر ـ شاهرود مسدود هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطر نشان کرد: محور شمشک به دیزین و پونل به خلخال نیز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

سرهنگ رحمانی به رانندگان توصیه کرد:‌ برای تردد در محورهای برف‌خیز و کوهستانی تجهیزات ایمنی لازم و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند چرا که پلیس از ادامه تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی جلوگیری خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها