أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۵۴۲۴۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۱۸ آذر ۱۳۹۴
چند روزیست که هوای شهرها و روستاها و استان های کشور عزیزمان ایران، سرد و برفی است و زمستان معنایش را در پاییز به رخ کشیده...
به گزارش پایگاه 598، حسن شمشادی خبرنگار کشورمان با انتشار تصویری از مدافعان در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: چند روزیست که هوای شهرها و روستاها و استان های کشور عزیزمان ایران، سرد و برفی است و زمستان معنایش را در پاییز به رخ کشیده، که امید که دلهایتان و کانون های زندگی تان، گرمِ گرم باد.

 

اما هزار و اندی کیلومتر ان طرف تر، عزیزانی در چنین سرمایی، با چنین وضعیت و امکاناتی در خط اول نبرد با تروریست ها و داعشی های خون خوار هستند، تا من و شما، با وجود همه مشکلات کوچک و بزرگمان در " امنیت " باشیم و بی دغدغه از ناامنی های دور و برمان، زندگی کنیم.


همچنین یادی کنیم از مرزبانان غیور همیشه بیدارمان، که سرتاسر ایران بزرگ را چون نگینی در بر گرفته اند، تا اسیبی هرچند کوچک به ترکیب زیبا و خوش قد و قامتش وارد نشود.
برای سلامتی همه شان دعا کنیم و قدر دان باشیم وجودشان و امنیتمان را.

 

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها