کد خبر: ۳۵۴۲۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۱۸ آذر ۱۳۹۴
تمرین تیم فوتبال استقلال صبح امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد و سرمربی این تیم نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کرد.
به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال استقلال که روز گذشته به استراحت پرداخته بود از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز برنامه‌های تاکتیکی خود را در کم زنده‌یاد حجازی برگزار کرد.

 

با توجه به بارندگی چند روز اخیر در تهران کارگران از ساعت ابتدایی صبح امروز مشغول جمع آوری کاورها از روی زمین بودند و به همین علت تا آغاز تمرین تیم استقلال کاورها از روی زمین جمع شد تا شرایط برای برنامه‌های تاکتیکی آبی پوشان مهیا شود.

 

*محمدرضا خرسندنیا بعد از دو هفته غیبت در تمرینات امروز خود را به پرویز مظلومی معرفی کرد. وی در طول برگزاری تمرین تنها به دویدن دور زمین پرداخت.

 

*پروپیچ مهاجم کروات استقلال که دو روز پیش به علت درد از ناحیه زانو برای عکسبرداری راهی کلینیک شده بود امروز بدون مشکل در برنامه‌های تاکتیکی‌ آبی‌پوشان شرکت کرد.

 

*منصور پورحیدری تنها غایب تمرین امروز تیم استقلال بود.

 

*محور اصلی صحبت‌های قبل از تمرین بازیکنان حضور امیر قلعه‌نویی در تبریز بود و برخی از آبی‌پوشان اعتقاد داشتند که در آستانه بازی حساس مقابل تراکتورسازی حضور سرمربی فصل گذشته آنها باعث ایجاد انگیزه بین بازیکنان سرخ‌پوش تبریزی خواهد شد.برخی از استقلالی‌ها با نگرانی معتقد بودند حضور قلعه‌نویی و سرمای شهر تبریز دو رقیب آنها در دیدار روز یکشنبه خواهد بود.

 

*در ابتدای تمرین پرویز مظلومی شاگردانش را دور هم جمع کرد و برای آنها به صحبت پرداخت. روی صحبت مظلومی با استقلالی‌ها ااین بود که کاری به تغییرات تراکتورسازی نداریم و تنها به فکر تیم خودمان هستیم. مظلومی همچنین برنامه‌های تاکتیکی آبی پوشان را برای بازیکنان تشریح کرد و آنها را در اختیار مربی بدنساز قرار داد.

 

*دروازه‌بان‌های تیم استقلال مثل روزهای گذشته کمی زودتر از سایرین در کمپ حجازی حضور پیدا کردند.

 

*در ابتدا بازیکنان بعد از گرم کردن زیر نظر قربانعلی‌پور حدود 20 دقیقه به کار سرعتی پرداختند و سپس زیر نظر مظلومی و صالح کارهای تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

 

*تیم استقلال امروز عصر نیز در سالن وزنه یزدان در جنت‌آباد کار بدنسازی انجام خواهد داد.

 

*طبق برنامه آبی‌پوشان تا روز شنبه تمرینات خود را پیگیری می‌کنند و ساعت 14 تهران را به مقصد تبریز ترک خواهند کرد.

 

دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال روز یکشنبه از ساعت 16 و 20 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام برگزار خواهد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها