يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۴۳۲۹
زمان انتشار: ۱۸:۱۶     ۱۸ آذر ۱۳۹۴
مدافع تیم فوتبال استقلال به دلیل آسیب‌دیدگی در پایان تمرین امروز دیدار روز یکشنبه مقابل تراکتورسازی را از دست داد.

به گزارش پایگاه 598، میثم مجیدی در اواخر تمرین امروز صبح تیم فوتبال استقلال دچار آسیب‌دیدگی شد و به همین علت نتوانست به تمرین ادامه دهد.

ظاهراً آسیب‌دیدگی این بازیکن از ناحیه دو قلوی پا است و به همین علت این بازیکن نمی‌تواند تیمش را در دیدار روز یکشنبه مقابل تراکتورسازی تبریز همراهی کند.

وضعیت میثم مجیدی برای بازی استقلال مقابل تراکتورسازی در جام حذفی نیز مبهم است و این بازیکن فعلا باید به درمان پای آسیب‌دیده خود بپردازد.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال از ساعت 16 و 20 دقیقه روز یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها