يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۵۴۳۹۱
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۲۱ آذر ۱۳۹۴
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری اشرار مسلح و عامل شهادت مأموران انتظامی شهرستان زهک خبرداد.

به گزارش پایگاه 598، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شهادت 3 مأمور انتظامی شهرستان زهک در 4 آذرماه سال 93، تحقیقات اطلاعاتی گسترده‌ای برای شناسایی متهمان آغاز شد.

سردار حسین رحیمی افزود: با پیگیری‌های تخصصی، اشراف اطلاعاتی و همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) مشخص شد، شماری افراد مسلح که در قاچاق مواد مخدر، شرارت و شهادت پرسنل انتظامی استان سیستان و بلوچستان نقش داشتند در منطقه‌ای اطراف زهک در منزلی مخفی شده‌اند.

سردار رحیمی گفت: تیم‌های مجرب اطلاعاتی و عملیاتی پس از توجیه کامل فوری وارد عمل شده و ضمن محاصره منطقه در عملیات غافلگیرانه هر 6 نفر را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در این عملیات مشترک، یکی از عاملان اصلی شهادت مأموران شهرستان زهک دستگیر شد.

وی افزود: از این افراد تعدادی سلاح از جمله کلاش مربوط به سرباز شهید ناجا و همچنین مقداری مهمات کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تحقیقات فنی و تخصصی همچنان ادامه دارد.

این در حالی است که برخی خبرگزاری‌ها روز گذشته دستگیر شدگان این عملیات را به اشتباه عواملل شهادت مأموران انتظامی در نیک‌شهر اعلام کرده بودند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها