أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۵۴۴۰۰
زمان انتشار: ۱۶:۴۷     ۲۱ آذر ۱۳۹۴
گروه تروریستی داعش فیلم تبلیغاتی جدیدی منتشر کرده که در آن با استفاده از تکنیک‌های رایانه‌ای، نیروها و تانک‌های خود را در حال یورش به سمت ویرانه‌های شهر رُم نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه 598، گروه تروریستی داعش و بازوی تبلیغاتی آن که به نام «دابق» شناخته می‌شود، ویدئوی جدید منتشر کرده که گویا از عزم این گروه برای فتح پایتخت ایتالیا خبر می‌دهد.

در این ویدئو محوطه «کولزیوم» یا همان محل نمایش گلادیاتورها که در رُم قرار دارد نشان داده می‌شود که البته با استفاده از تکنیک‌های دیجیتال، این بنای تاریخی در میان بیابان حاصل از تخریب پایتخت ایتالیا نشان داده می‌شود.

«سَن پیتر باسیلیکا» کلیسای مقدس کاتولیک‌ها در واتیکان مکان مشهور دیگری است که در این ویدئو نشان داده شده و گویا بناست به یکی از اهداف داعش تبدیل شود.

عنوان این ویدئو، «دیدار در دابق» است؛ دابق مکانی است که به اعتقاد داعش، محل شکست نهایی صلیبیون از مومنین است.

این ویدئو بخش‌های غیردستکاری شده هم دارد که در آن تانک‌های داعش در بیابان‌های عراق پیشروی می‌کنند؛ تروریست‌های مسلح به کلاشینکف و آرپی‌جی در خودروهای زرهی نشسته‌اند و برخی هم در صحرا مشغول تمرین تیراندازی‌اند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
بنده ی خدا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۷ - ۲۱ آذر ۱۳۹۴
۰
۰
نمایش مشترک اتحادیه اروپا و داعش....
فقط نمیدانم میوه اش را کی و کجا خواهند چید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها